Inlägg från: Idalova |Visa alla inlägg
  • Idalova

BF juli 2016

Hej! Jag vill gärna va med här ???? bf 20/7. Detta är mitt 5:e barn. Håller tummarna att det går vägen. Plussade med clerblue digital men graviditetskollens tester är extremt svaga. Vågar man tro? Ömma bröst, mycket molvärk och illamående på kvällen.

• Idalova
    Line9 skrev 2015-11-23 20:18:31 följande:

Hej, jag plussade också med clearblue. Testade med veckoindikator (2st) tog sen ett billigare test och det visade bara ett svagt svagt streck så de dyrare testen från clearblue tycker jag verkar vara mycket mer pålitliga :)

Jag testade den 18/11 och fick gravid 1-2. Sista mens första dag va 15/10. Kan det stämma? Nojjar ihjäl mig eftersom graviditetskollens tester visar supersvagt! :-/
  • Idalova

Är nog kört för min del.. Enligt mensen är jag i v 5+5 idag och clearblue digital visar fortfarande gravid 1-2 som det gjorde i fredags

• Idalova
    Hoppas7910 skrev 2015-11-24 13:32:57 följande:

Det behöver ju inte vara kört! Det har väl inte gått en vecka sedan första ggr du fick 1-2?

Eller det är jag som läst fel? Vänta någon dag och testa igen. Veckoindikatorn behöver ju inte stämma till 100%

Det har gått 4 dagar. Vågar inte testa mer. Känner mig så orolig ????
  • Idalova

Jag får tyvärr lämna tråden då jag fick missfall igår ???? Stort lycka till, till er allihopa ?

• Idalova
    Idalova skrev 2015-11-28 00:08:41 följande:

Jag får tyvärr lämna tråden då jag fick missfall igår Stort lycka till, till er allihopa.

• Idalova
    Idalova skrev 2015-11-28 00:08:41 följande:

Jag får tyvärr lämna tråden då jag fick missfall igår ???? Stort lycka till, till er allihopa ?

Oj vad massa frågetecken det blev.. Skulle vara en ledsen smiley och ett hjärta men...
Svar på tråden BF juli 2016