Inlägg från: lindathe |Visa alla inlägg
  • lindathe

BF juli 2016

Hej
    Törs äntligen hoppa in här. Har haft två missfall i rad och nu plussat igen.
    Gick idag in i vecka 5+3,har nu gått längre än vid mina missfall, det känns otroligt skönt. :)

• lindathe
    Idalova skrev 2015-11-28 00:13:02 följande:

Oj vad massa frågetecken det blev.. Skulle vara en ledsen smiley och ett hjärta men...

Kram till dig, beklagar :(
  • lindathe
    MålaMittHjärta skrev 2015-12-01 18:39:18 följande:

Har en son på snart 4 år och känner verkligen att man har kort stubin när han trotsar och "bråkar". Man märker verkligen att tröttheten och tålamodet är ovanligt kort just nu.. Men som sagt tur man har något att skylla på :P

Just nu känner jag mig emellanåt om en "dålig eller elak" mamma men hoppas man orkar mer när illamåendet försvinner :)

Känner igen mig.

Jag har inget tålamod med varken barn eller djur. Vi har två 9åringar, en 15åring, två hundar och fyra katter.

Skäller på hundarna när dom drar i kopplet, skäller på katterna för att dom tigger om mat hela tiden, skäller på barnen som glömmer tallriken på bordet osv.

Jag får verkligen stanna upp och tänka till, skulle jag bli arg/ledsen/irriterad i vanliga fall eller är det bara nu.

Hoppas att det ger sig snart. :)
Svar på tråden BF juli 2016