Inlägg från: Lucy Cat |Visa alla inlägg
  • Lucy Cat

BF juli 2016

Jag hoppar också gärna in här. Är inte en superaktiv skrivare, men läser desto hellre.

BF är än så länge beräknat till 5/7. Det är vårt första barn, och det var inte planerat (eller ja, har man sex utan skydd, så är det väl ganska givet att det kan bli barn..) så man läser ju ALLT och suger åt sig som en svamp.

Ordet -väl- stavas med ett L och inte två.
  • Lucy Cat

Är det någon mer än jag som sover dåligt? Jag är supertrött på dagarna och längtar till sovtiden. Sen drömmer jag så verkliga drömmar och vaknar tre-fyra gånger varje natt. Jag vill tro att det är graviditeten som gör det..

• Lucy Cat

Nej, vad tråkigt, Idalova. Beklagar verkligen :(

• Lucy Cat

Jag är i vecka 9, och kan ibland få så himla himla ont i livmodern. Det liksom kryper sig på och efter några sekunder gör det så ont att jag är bombsäker på att det är ett missfall. Sen går det över och allt är som vanligt. Anfallet sitter bara i några sekunder.

Är det någon mer som är/har varit med om detta? :( nojar ihjäl mig ju..

• Lucy Cat
    Anonym (Ettan) skrev 2015-11-29 13:41:31 följande:

Jag ska på inskrivning den 16 dec och måste komma senare till jobbet den dagen. Skjuts nu filurar jag på vad jag ska säga till chefen? Vad sa ni eller kommer säga. Eller för den delen skulle sagt? Är i v 8 då.

Jag ska dit den 11. Sa bara "jag har en läkartid". :)
  • Lucy Cat

Jag har blivit så himla sjuk. Febrig och förkyld. Har dessutom fått stanna hemma från jobbet några gånger på grund av illamående, så nu är jag i valet och kvalet om att härda ut idag. Har tagit några Alvedon och fått ner febern lite.. :(

Svar på tråden BF juli 2016