BF juli 2016
Hej vet någon om andra kan se om jag går med i den slutna gruppen på facebook Gravida med BF 2016?
Vore inte så kul om det är så det kommer ut till alla kompisar på fb;)
Hej vet någon om andra kan se om jag går med i den slutna gruppen på facebook Gravida med BF 2016?
Vore inte så kul om det är så det kommer ut till alla kompisar på fb;)
Hej jag har BF 2 juli och va idag på mitt första ultraljud där jag såg ett litet foster och ett pickande hjärta :) Får man vara med i er slutna fb grubb? Kram Marie
Hej, hoppar också in här. Väntar vårt andra barn, bf 8 juli 2016. Har en son sedan tidigare född april 2015. Skulle gärna vilja vara med i er hemliga fb-grupp, hur går man tillväga?
Det är en hemlig grupp vilket innebär att man ara ser gruppen om man själv är inbjuden/medlem.
Jaha, om två dagar går jag in i v 6 och än så länge inget missfall. Kan inte riktigt koppla av ännu men det har gått längre än de senaste två gångerna iaf. Önskar att jag kunde känna lite mer symptom. Har väldigt lite illamående än så länge men däremot en del molvärk vilket stundtals gör mig orolig.
Har ett tidigt VUL inbokat på fredag, känns pirrigt och vill bara att tiden dit ska gå fort.
Äter dock gärna och mycket! Har sug efter chicken nuggets doppade i sweetchilisås (ogillar i vanliga fall kryddad mat, saltar knappt ens makaronerna). Korv stroganoff är också ett sug jag har *L*
Vad känner ni andra för symptom än så länge?
Kunde inte sova inatt, vi hade så varmt i rummet, mina ben kliade och jag hade myrkryp i benen....slutade med att jag sov i soffan där det var svalare. Pratade med min mamma om det, hon har också haft myrkryp i benen när hon varit gravid...kul om det håller på så hela graviditeten :(
Någon som varit med om liknande? :)
Jo, jag äter kalk och magnesium tabletter, hoppas det hjälper :D
[quote=76087246][quote-nick]fastfrusen skrev 2015-12-06 17:47:10 följande:[/quote-nick]Är under åldersgränsen för landstingets kub-test![/
Det är jag med men fått göra KUB ändå ..
Bara o be om det
Hej! Jag har bf i juli 2016, tredje barnet. Hej allihopa
Välkommen hit
Om du vill vara med i en facebook-grupp så PM:a mig din mailadress. vi har ett par platser kvar om det är intressant.
Näe!! Vad arg jag blir nu. Jag ville inte göra cellprov när de ringde om det, iom att jag precis blivit gravid, men hon sa att det är just nu du ska passa på,för sen går det inte. Hon lovade mig att det inte var någon fara, "annars skulle vi ju inte göra det". Grrr. Som tur är hände inget, men tänk om det hade! Oansvarigt.
Facebook-grupp för oss som väntar tredje barnet finns också. Bara skicka mig ett pm med mailadressen om du känner dig träffad och vill vara med.
Och för er som väntar trean så kan ni pm:a mig så kan ni vara med i vår Facebook-grupp för "trean sommaren 2016"