BF juli 2016
Nån mer som inte vet om ni kommer dateras med bf i juni eller juli? Jag är mitt emellan nu enligt tidigt VUL... Riktiga dateringen blir först vid rul så är det ok om jag hänger med här lite också?
Nån mer som inte vet om ni kommer dateras med bf i juni eller juli? Jag är mitt emellan nu enligt tidigt VUL... Riktiga dateringen blir först vid rul så är det ok om jag hänger med här lite också?
Alltså! Jag blödde lätt under hela gårdagen, men inget alls idag. Köpte ett cb digital å den visar 3+! Börjar få tillbaka hoppet lite nu ... Man läser ju titt som tätt att en del blöder utan att det är farligt, men det har känts som en myt för mig som fått det flera gånger som slutat i mf.
Har aldrig fått ett 3+ i de andra graviditeterna som slutat dåligt. Superspänd på vul nu, låt det bli onsdag NU!!
Jag mår inte bra just nu :( Ringde KK och har inte fått tid för tidigt ultraljud förrän 8/12 då jag är i vecka 9, och vid den tiden förra grav hade jag redan spruckit och blivit av med min äggledare. Är ju helt orimligt att jag ska vänta så länge och riskera att bli av med min sista äggledare?? Bröt ihop på telefonen pga hormoner, men inget de kunde göra något åt..
Vill inte vara besvärlig men just nu lutar det åt att jag åker till gynakuten imorgon och vägrar gå därifrån förrän de kollar med VUL om där finns en hinnsäck i livmodern, jag vet att man inte kan se så mkt mer i 5+2 men det är allt jag vill se för då sitter det på rätt ställe. Kommer bryta ihop på gynakuten också om de inte förstår :(
Hej! Får man va med här eller har denna tråden också hoppat över på Facebook? Bf 2 Juli med barn nummer 2
Rul igår. Blev tillbakaflyttad 3 veckor, så nytt bf 6/7. Hade 17/6 innan. Kändes lite tråkigt att behöva gå igenom veckorna en gång till, men huvudsaken är ju att allt såg bra ut :) ska tillbaka och göra ul om 3 veckor, då bebis var lite för liten för att sköterskan skulle kunna mäta allt :)
Testa att PMa er mail till Mammamia91, hon är också admin i gruppen. Hoppas det funkar :)
Här har vi vår lilla tjej beräknad till 2 Juli.. Känns som en evighet kvar till Juli men nu är det i alla fall 2016. lycka till alla som har rul i dagarna..
Var på rul igår. Var på ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen, riktigt besvikna på bemötandet, å stämningen i väntrummet var som att vi var på ett bårhus. Men, bebisen fanns i magen (första ul) å den mådde super. Ville inte riktigt synas på ultraljudet, men de kunde se de dom behövde. Blev bakflyttad 4 dagar till 8 juli. Men den stora chocken var att det var en lillebror. Har två tjejer sen tidigare och är tre systrar själv och bara tjejkusiner, å nu kommer HAN!! låter säker märkligt men vi var verkligen i chock igår. Nu börjar det sjunka in. Längtar tills han kommer!
Finns det fortfarande någon chans att gå med i någon Facebook-grupp?
Annars kanske här finns fler som vill vara med och skapa en ny för oss som ännu inte är med i någon? :)
Finns det fortfarande någon chans att gå med i någon Facebook-grupp?
Annars kanske här finns fler som vill vara med och skapa en ny för oss som ännu inte är med i någon? :)