Inlägg från: Oktober23 |Visa alla inlägg
  • Oktober23

BF juli 2016

Hej! Jag är också gärna med i denna grupp.

Detta blir vårt första barn på vårt första försök. Vi är extremt lyckliga över att det tog sig så fort eftersom vi vet hur lång tid det faktiskt kan ta. Jag lider verkligen med alla som har en kamp med att bli gravida. Det kommer en dag för alla får man hoppas på!

Jag är i vecka 6 (5+0) och har BF runt den 16-19 juli.

Hur känner ni för att få ett sommarbarn? Jag tycker det ska bli skönt att slippa vara höggravid under vintern. Nackdelen är faktiskt att barnet aldrig kommer att fira sin födelsedag i förskola och skola.. men men.

Kram!

• Oktober23

Idag går vi in i vecka 7. 6+0. Jag mår lite illa till och från, inte jättefarligt än. Är det någon som har beställt alla de gratis start babyboxarna än? Det känns lite för tidigt men jag vill så gärna beställa de ?

• Oktober23

Jag var hos BM i veckan och hon konstaterade att jag var en vecka bakåt. Alltså 8+2 men (10+2, de två veckor som är inräknade). Hon kunde inte se något hjärtljud på bebisen och antog att graviditeten har stannat upp. SKITTRÅKIGT!

Hon sa att jag skulle komma tillbaka en vecka senare och verkligen kolla det igen eftersom man kanske skulle kunna se något veckan därpå.

Jag är redan nu inställd på att jag har fått ett missfall men hoppas innerligt på att de hittar hjärtljud nästa vecka.

Någon som har varit med om liknande, hur gick det för er? Tacksam för svar.

• Oktober23

Lyckost er som har fått behålla era små liv i magen. Jag hoppas innerligt på ett plus så fort denna skiten (blödningen) tar slut. Blä för detta.

Svar på tråden BF juli 2016