BF juli 2016
Hoppar också in här!
Väntar mitt andra barn, bf 9 Juli!
Håller tummarna att det går vägen denna gången.
Hoppar också in här!
Väntar mitt andra barn, bf 9 Juli!
Håller tummarna att det går vägen denna gången.
Jag vill vara med i listan.
Andra barnet med bf 9 Juli
Det känns som jag gått upp typ 2 kg redan. Har fått en sån sinnessjuk matlust och bara hyfflar i mig maten och tuggar nästan inte ens. Och mitt sötsug, vilket brukar innebära ett dagligt missbruk av choklad är nu ännu värre! Jag måste sluta. De andra gångerna jag blivit gravid har jag alltid varit supersnärt men denna gången har jag redan några extrakilo..Tänker att visst man ska njuta när man är gravid men vill inte ha efterarbetet sen
Vet inte än om jag är gravid. Men jag hoppas och misstänker det :)
Är jätte trött, huvudvärk, hade sex runt ähglossnigen med min kille, hungrig o sugen på saker hehe.
Förväntad mens är 26/11 så snart en vecka tills dess o hoppas inte tant röd kommer. Hehe
Någon som vet hur tidigt jag kan testa?
Tacksam för svar om någon vet :)
Jag bor i södra Hallad / Halmstad.
En dotter som är född 2011 och jag är 27 år.
Mitt illamående går i vågor. Oftast när jag är hungrig mår jag illa och ibland när jag ätit.
Jag är ganska lättirriterad och stör mig på saker. :) Brukar avsluta mina hårda ord mot sambon med, "ta inte åt dig men jag blir så irriterad" svaret blir oftast: Jag märker de! :)
Ringde bm-mottagningen precis. Sa att jag var orolig eftersom jag hade ett Ma för ca ett år sen. Frågade om jag kunde få ett tidigt ul. Hon sa att man inte kunde se något såhär tidigt ändå. Är i v 7 (6+2). Bf 9Juli. Enligt min app så ska hjärtat ha börjat slå..?
Funderar på att boka ett på EmmaUltraljud i Malmö istället och betala 800:- för det. Kan ju inte vara bra att gå och vara orolig hela tiden..
Alla känningar jag har haft att jag är gravid har försvunnit. Super nojjig att även denna graviditet ska ha avslutats utan att det märks.
Jag ska på inskrivning på tisdag. Kommer då vara i v12 (11+2). Är inte det sen inskrivning? Jag minns inte när jag var där med första barnet..
Fick bästa julklappen imorse! Tog fram min clearblue doppler och fick för första gången höra bebis lilla hjärta slå! :)