Inlägg från: Anonym (migrän) |Visa alla inlägg
  • Anonym (migrän)

BF juli 2016

Finns en chans att jag är gravid (inte vågat testa) men än så länge är mensen sen! Räknade ut att de blir en juli bebis isf.

Mys-smygläser lite och är glada för er skull i hopp om att kunna bli en av er snart!

Anledningen till att jag skriver här innan jag plussat är att min migrän har startat extremt non stop sedan i söndags (varit fri jätte länge innan) och de enda som hjälper är treo... Vad tar ni mot migränen nät ni är gravida? Eller biter ni ihop och ligger borta/groggy tills de slutar?

• Anonym (migrän)
    mimmigodisbulle skrev 2015-11-13 14:29:09 följande:

migrän-

Nu har jag en migrän som heter Aura migrän och jag får bara själva auran och ingen huvudvärk. Så jag får bara synfel med blixtrar och flimmer. Nu har jag hittills bara fått det en gång. Men jag tog en alvedon direkt när det började. 

Ja det är hemskt med migrän. Men har du inte testat dig?

Åh vad skönt att du slipper smärtan även fast jag föestår att blixtarna inte är lätt att hantera heller, får hoppas på att du slipper de framöver.

Inte vågat, rädd att dra otur över mig om jag testar för tidigt (jag vet helt knäppt!), rädd att bli besviken i onödan (dvs testat för tidigt) och livrädd att tro testet visa fel och sedan inse att jag inte är gravid.

Har tagit treo hittills men vill gärna inte göra de UTIFALL. Längtar så mycket efter bebis så jag vill ha bort gifterna innan.
Svar på tråden BF juli 2016