Inlägg från: Maya03 |Visa alla inlägg
  • Maya03

BF juli 2016

Hej alla! Går gärna med här:) Jag plussade igår med bf 11 juli, är fortfarande i chock, var inte planerat alls.har två barn sen tidigare på 1 o 3 år. Är 28 år o bor i Blekinge! Anledningen att jag testade var att jag blivit ständigt kissnödig o mensen va sen! Gasig i magen o molvärk. Ser att det är fler än jag som nojar över mf, har haft ett tidigare så tanken är alltid med en.. Men är det meningen så är det, försöker tänka så!

• Maya03

Jodå!jag är skitskraj! vi har fullt upp o lite till med två småbarn så visst delar jag den oron..Men jag tror man fixar mer än man tror,hoppas jag ;)Hur gamla är dina två?

• Maya03

BF-Lista

11/7

Maya03- tredje barnet

13/7

Anonym föräldraledig - andra barnet

17/7

Theta - andra barnet

Halo83- tredje barnet ( + en bonus)

18/7

Millan1984- andra barnet

20/7

Karniia - tredje barnet

• Maya03

Ni som varit gravida tidigare, har ni samma symtom? Jag har haft ömma bröst med mina tidigare graviditeter men har det inte nu. Fick missfall mellan ettan o tvåan o då hade jag inte heller ömma bröst, så självklart nojar jag nu. Vet att varje graviditet är unik men oron är där ändå.. Jag vill ha ömma bröst o må illa, det känns mer säkert då, fast att det verkligen inte behöver va så.. Ngn som har några tankar om detta?

• Maya03

Hej alla, är med nyfiken på era symtom? Ni som varit gravida tidigare, har ni samma? Jag känner igen en del men det som avviker med nr tre är att brösten inte ömmar och att jag inte har ngn aptit. Förra gångerna har jag varit hungrig hela tiden o velat äta o nu tycker jag liksom att inget smakar, mår inte illa (än) men inget är särskilt gott. Känner någon igen sig? För övrigt är jag frusen, kissnödig, massa flytningar, molvärk. Mim dotter har sagt flera ggr att jag är varm ;)

Svar på tråden BF juli 2016