BF juli 2016
Hej! Om ni har plats för en till så hoppar jag gärna in här med er:)
Jag är nu gravid med mitt andra barn med BF 11 juli. Hoppas att detta mirakel vill stanna då jag hade ett missfall i somras i v11.
Hej! Om ni har plats för en till så hoppar jag gärna in här med er:)
Jag är nu gravid med mitt andra barn med BF 11 juli. Hoppas att detta mirakel vill stanna då jag hade ett missfall i somras i v11.
Hänger mig på här. Bf 11 juli om allt går som planerat
Hej, hoppar gärna in här väntar ev 3dje barnet.
Är gravid och trodde jag var längre gången och skulle ha bebis i juni men på vul i onsdags sa läkren att graviditeten va kortare gången än jag trodde.
Va i vecka 6 ca så ska tillbaka på koll nästa fredag och har det inte hänt mer tills dess så har även denna graviditet stannat av.
Skulle haft våran 3a nu i februari men fick ma som konstaterades i augusti så hoppas att denna lilla plutt mår bra och det blir en juli bebis istället <3
Nyss hemkommen från jobbet. Har haft en annorlunda känsla i magen. Känslan sa direkt att ikväll kommer jag börja blöda så jag packa ner förnödenheter i väskan och bara gick och vänta. Så fort man kände att det kom lite så var jag tvungen att gå på toa och kolla om det va en blödning eller flytning. Nu ska jag snart lägga mig och lättad över att jag klara mig utan några blödningar idag. Hatar denna oro som äter upp en. Ge mig v12 NU!
Hej!
Vill gärna vara med här :) Har BF 11 juli. Har två barn sedan ett tidigare förhållande, födda 2006 och 2008. Detta blir min makes första och vi ser mycket fram emot detta :)
Har precis bokat ul den 29dec är då i v 12+1 Såå långt dit. Hade hoppats på innan jul så vi kunde berätta men vill nog kolla så allt står rätt till innan vi ropar hej. Går nervöst mot nästa vecka då jag började få bruna flytningar och sen missfall. Usch jobbig tid men ändå så händer det så mycket i övrigt med jul och allt så får hoppas tiden går fort.
Fler här som vars symptom helt plötsligt försvunnit helt? Ingen molvärk längre, inga ömma bröst, piggare, ingen svullen mage :-/
Jag är i v. 8+4 såg hjärtat slå för en vecka sedan.
Mina symptom försvann verkligen över en natt....känns jätte märkligt, är väl för tidigt för spökveckorna?
Härligt att det ser så bra ut för många som fått kika.
Måste fråga er som väntar andra eller tredje (eller ännu senare i ledet) har er mage börjat synas ännu?
Min är jättestor för att vara v.12. Och jag trodde det bara var gaser men nu har jag vart magsjuk ett par dagar och magrare av ordentligt runt omkring och magen är typ större nu. :-O
Kub test den 29 december för oss, perfekt för då kan vi berätta för precis alla vid nyår. Är i vecka 11 nu (10+3) så jag är i vecka 13 när testet görs
Var på KUB igår och allt såg bra ut med liten risk. Så skönt att veta att den lille lever i magen. Blev flyttad från den 11juli till den 6e så det var lite skoj! Nu ska jag försöka njuta mer av att vara gravid och att slippa vara hemlig. Nu vet familjen och några vänner. Ska berätta för jobbet när jag börjar jobba igen. :)
Måste höra med er ang ett problem jag har. Jag kan få väldigt ont i tjejmagen på sidorna och ibland strålar det mot mitten. Är i v 17 nu och det går inte över. Har haft detta väldigt länge och jag börjar verkligen fundera på vad det är? Tips någon? Har varit på ul och allt såg bra ut men kanske borde fråga på nästa om dom kan kolla lite mer om dom ser något. Det gör att jag inte kan röra mig ordentligt i perioder. Behöver lite tips!
Hej! Får man va med här eller har denna tråden också hoppat över på Facebook? Bf 2 Juli med barn nummer 2