Inlägg från: aprilbebisen |Visa alla inlägg
  • aprilbebisen

BF juli 2016

Hej, hoppar gärna in här väntar ev 3dje barnet.

Är gravid och trodde jag var längre gången och skulle ha bebis i juni men på vul i onsdags sa läkren att graviditeten va kortare gången än jag trodde.

Va i vecka 6 ca så ska tillbaka på koll nästa fredag och har det inte hänt mer tills dess så har även denna graviditet stannat av.

Skulle haft våran 3a nu i februari men fick ma som konstaterades i augusti så hoppas att denna lilla plutt mår bra och det blir en juli bebis istället <3

• aprilbebisen
    Enlitentill skrev 2015-11-13 08:07:20 följande:

Vad jobbigt. Hoppas det går bra denna gång. Håller tummarna

Tack ja det hoppas jag med, så nu hoppas jag verkligen att det är en julibebis :)

Har ni någon facebookgrupp?
  • aprilbebisen
    Väntande skrev 2015-11-13 08:23:18 följande:

Håller tummarna för alla som går i orostankar! Idag var det dags för mitt var-tredje-dag-test, hcg har höjts så jag känner mig positiv än så länge. Men vul på onsdag känns som den riktiga milstolpen! Är ju inte så jätte vanligt att något går på tok så fort hjärtat gått igång ...

Mina symtom är fler än vad jag haft tidigare, tröttheten och förstoppning är tydligast! Sover en stund på förmiddagen å eftermiddagen, då känns det som natt å ögonen svider. Annars har jag ömma bröst och lite avsmak för olika saker (choklad tex! Skitskumt ...)

Varför ska du på vul på onsdag och vilken vecka är du i då? :)
Svar på tråden BF juli 2016