BF juli 2016
Hejsan
Är gärna med er här, har plussat och bf är 14 juli enligt mina beräkningar. PS har blivit gravid genom ivf. Har tre barn i ett tidigare förhållande.
Hejsan
Är gärna med er här, har plussat och bf är 14 juli enligt mina beräkningar. PS har blivit gravid genom ivf. Har tre barn i ett tidigare förhållande.
Hur gör jag för att gå med i fb gruppen?
Idag tog jag min sista tablett lutinus och hoppas att bebis stannar. Ultraljud 17 dec. . Långt kvar
Tröttheten är här, denna graviditet verkar illamåendet infinna sig på kvällarna, spydde flera ggr igår kväll och var helt väck. Har mina andra barn varannan vecka så hoppas att illamåendet inte blir lika illa denna vecka.
Beklagar, själv haft 3 misslyckade graviditeter förra året, alltid jobbigt.
Imorgon, kommer mitt och sambons hus! Har köpt ett modul hus och det känns så jävla sjukt befriande, har levt i en Ikea kasse sen årsskiftet 2013/2014. Men går allt som det ska nu så är det inflytt 22 dec.
Ultraljud 17 dec känns som en evighet med tanke på att jag har tre misslyckade graviditeter i rad från förra året men försöker fokusera på jobb och huset nu.
Hat oxå gjort ivf och tok nervös tittar konstant på pappret och springer på toa ofta bara för att kolla
Hur långt gången är du? :)
Har en på 10 månader som är i värsta trotsåldern och en på 8 år som är en riktig ängel och hjälper mig när hon kan <3 Och jag förstår dig precis!
Tänkte joina jag med då!
Dags för andra barnet som är beräknad att anlända 22/7, men det datumet tar jag med en nypa salt. Min son kom 15 dagar efter utsatt datum.
Jag har läst här att det är flera som ska/har hjort VUL, hur kommer det sig? Man får väl "bara" ett i vecka 18 fortfarande (om allt tyder på att allt är bra där inne förstås).
Är sugen på ALLT, men när jag väl ska äta mår jag illa av allt, lyckas dock aldrig spy. Igår fyllde min dotter 7 år åhh vill ha sommar nu!
Härligt att det ser så bra ut för många som fått kika.
Måste fråga er som väntar andra eller tredje (eller ännu senare i ledet) har er mage börjat synas ännu?
Min är jättestor för att vara v.12. Och jag trodde det bara var gaser men nu har jag vart magsjuk ett par dagar och magrare av ordentligt runt omkring och magen är typ större nu. :-O
Har sovit så dåligt inatt, varit sjukt nervös inför dagens ultraljud men allt såg toppen ut är i v 10 (9+2)
Hur många ska/ vill kolla könet på sina bebisar?