Inlägg från: Pingla88 |Visa alla inlägg
  • Pingla88

BF juli 2016

Vet inte än om jag är gravid. Men jag hoppas och misstänker det :)

Är jätte trött, huvudvärk, hade sex runt ähglossnigen med min kille, hungrig o sugen på saker hehe.

Förväntad mens är 26/11 så snart en vecka tills dess o hoppas inte tant röd kommer. Hehe

Någon som vet hur tidigt jag kan testa?

Tacksam för svar om någon vet :)

Jag bor i södra Hallad / Halmstad.

En dotter som är född 2011 och jag är 27 år.

• Pingla88
    Theta skrev 2015-11-12 21:57:36 följande:

Hej!

Jag bor i Laholm & har en dotter född 2010. Är också 27 år

Jag testade svagt positivt bim-4. Men säkrast är ju från bim och efter Håller tummarna för att du får plus

Vad kul att du också bor här i närheten. Har du en pojke eller flicka? Jag har en dotter :) Jag vill ha plus! Hehe så får ju hoppas på de bästa . Tråkigt att vänta till bim haha..
  • Pingla88

Vet ni hur långt innan bim man kan testa med rfsu "testa tidigt" ?

Jag märker mer o mer symptom för att jag ska vara gravid men tro de är lite tidigt än för vanligt grav.test 7 dagar kvar tills mens ska komma isåfall.. (men hoppas den håller sig borta, hehe)

• Pingla88
    Saltvatten skrev 2015-11-16 06:42:38 följande:

Har för mig att med RFSU kan man testa 4 dagar före BIM. Det är sällan någon ide att testa tidigare. Men det är svårt att hålla sig

Jag testade 7 dagar före och fick förstås negativt (visste jag ju egentligen men kunde som sagt inte låta bli) och testade på nytt igår (BIM-4) och fick då positivt om än svagt.

Testade nu på morgonen digitalt och fick ett solklart GRAVID

Vad kul Grattis! :)

Jag kunde inte hålla mig, köpte rfsu "testa tidigt" idag men visade inget. Bim -7 tro de är tidigt än men så kan man ju inte hålla sig hehe. Får testa till helgen igen tänkte jag . Har endel gravidtecken. Så hoppas på det :) men de känns så långt till man kan testa..
  • Pingla88

Jag börjat må riktigt illa.. (ett bra tecken väl att man kan va gravid ;) hehe) har ni några tips för illamående? Det är i hela tiden.. har knappt fått i mig någon mat alls idag.. bara sovit hela dagen när dottern varit på dagis.

Extremt trött o illamående på samma gång. .

• Pingla88

Jag har inte plussat än , beräknad mens på måndag 26/11 . Har ett barn, så jag känner igen symtomerna :)

Min fråga nu ska jag testa cb digital i morgon är (bim-2 då) eller vänta tills måndag morgon?

Är ju så nyfiken :D hehe

• Pingla88
    Saltvatten skrev 2015-11-21 00:49:09 följande:

Visst kan du testa imorgon. Skulle det vara negativt kan du ju testa igen på måndag :)

Ja det lutar emot att jag ska testa i morgon, hehe..

det är så svårt o hålla sig.
  • Pingla88

Hur sent har ni plussat?

Bim för för mig igår. Men ingen mens ännu.. haha

Testade idag men inget plus.

Tänkte testa till helgen igen, har symtom för o va gravid. Men som sagt inget plus än o ingen mens..

Svar på tråden BF juli 2016