BF juli 2016
Äntligen! 10e försöket efter ett missfall tog sig tillslut! Väntar nu nummer tre i skaran och det känns så underbart... :) En Julibebis känns så mysigt!
Äntligen! 10e försöket efter ett missfall tog sig tillslut! Väntar nu nummer tre i skaran och det känns så underbart... :) En Julibebis känns så mysigt!
Ni får gärna lägga till mig på listan, har inte riktigt hundra koll på detta. Haha. Tredje barnet , Bf typ 21/7.
Är för övrigt 29 år, väntar på att bli friad till och bosatt i Norrland. ;)
Ni som ska på vul, är det privat eller erbjuds ni det i era landsting?
Jag ska på VUL den 23 november. Jag ringde min gyn och bokade bara. Längtar så enormt. Ser man ett hjärta picka minskar ju risken för missfall drastiskt.
Bokat tid för inskrivning samt blodprov inför KUB och den 11 december. Kul att ha lite datum att sikta på :)
Väntar att bli friad på? Hehe.. är han på gång eller tycker du det är dax? Vi har varit förlovade i 3 år redan och tycker det börjar bli dags att planera bröllop annars kommer det aldrig bli av. ????
Haha ja dem tar god tid på sig ibland.. men sen när man minst anar det ????
Beräknad 15 juli. Hoppas på tidigt juli kanske ? du då?
Någon här som använder någon gravidapp som ni kan rekommendera?
Är lite yrslig när jagar mig för fort om om rörelsen är en halvmåne form (!?) Förstår du? Haha ömma bröst och igår började ordentligt molvärk i magen.
Blev faktiskt lite taggad av dig igår och föreslog bröllop i december om 2 år till fästmannen och vi började kolla lite venues :)
Jag använder Pregnancy ++ som är en köp app men jag hade den vid första graviditeten och tycker den är jättebra. Och så använder jag Gravid & baby för att se procenten hur långt man kommit :)
Vill också gärna vara med i en fb grupp.. :)
Jag använder Liberoklubben, gravid, gravidguiden och en som heter pregnancy. Haha en hel del men tycker inte någon av dem är tillräckligt bra i sig själva.