BF juli 2016
Jag skulle också vilja vara med i bf-listan men får inte till det. Har bf17 juli med tredje barnet. : )
Jag skulle också vilja vara med i bf-listan men får inte till det. Har bf17 juli med tredje barnet. : )
Panik! Ska iväg på kurs som pågår hela dagen om typ en timma och jag kan inte sluta grina!!! Imorse vaknade jag å kände mig lite konstig, å så blev mitt barn ledsen över att h*n trodde det fanns annan frukost hemma, då sprack det för mig! Har bölat den senaste timmen sen dess ... Det känns som när man blivit lämnad av någon, men jag kan inte få min kropp å fatta att allt är okej, grinar bara ännu mer då.
Någon annan som har lite svårt med hormoner eller vad det kan va? Känner mig förstörd ...
Vad har alla för symtomer?
Känns som man går runt och är konstant lite bakfull.
Lätt illamående, "mensvärk", lite yr.
Plussade i måndags och har bf 17 juli.
Hej, hoppar gärna in här väntar ev 3dje barnet.
Är gravid och trodde jag var längre gången och skulle ha bebis i juni men på vul i onsdags sa läkren att graviditeten va kortare gången än jag trodde.
Va i vecka 6 ca så ska tillbaka på koll nästa fredag och har det inte hänt mer tills dess så har även denna graviditet stannat av.
Skulle haft våran 3a nu i februari men fick ma som konstaterades i augusti så hoppas att denna lilla plutt mår bra och det blir en juli bebis istället <3
Hej alla!
Är tydligen gravid BF 25/7 så tänkte haka på här. Plussade i onsdags på äl+10, även igår och idag
Tredje barnet för mig och maken.
Har ömma bröst och illamående till och från. Bara i vecka 4 änsålänge. Hoppas att allt går vägen!
Är gärna med i FB gruppen.
hej! är i v 6+4, BF 2/7 och har lite ömma bröst men inget illamående alls :) är väldigt glad för det! väntar mitt första barn och är väldigt glad men samtidigt nervös.. tycker dagarna går sakta fram tills missfallsprocenten minskar.. är annars väldigt trött. hur ska man tänka för att inte oroa ihjäl sig ?
grattis till er alla andra som plussat! :)
Jag har ägnat förmiddagen åt någon slags hormonell storm. Bara gråtit utan veta varför. Illamåendet kommer och går och blev väldigt påtagligt vid ett restaurangbesök med sambons familj idag. Någon lukt och smak som helt plötsligt inte alls funkade. Dubbla känslor. Så glad att känna mig gravid men jobbigt att må så här.
Hej!
Jag är gärna med här :)
Har inga barn och 2 MF och 2 MA i bagaget tyvärr, det sista var i början på augusti.
Livrädd att samma sak ska hända igen och vågar inte vara glad :(
BF 16 juli så jag bör vara 5+0 idag.. Clearblue digital visar ff bara 2-3 så jag är orolig att det stannat upp.
Har molvärk, är trött och kissnödig ofta. Fått munsår oxå :/ men brösten är i stort sett som vanligt. Tidigare graviditeter har dem blivit mega ömma och mkt större.. Spär på oron.
Någon som är i samma situation?
Då är vi nästan exakt samma ju :)
Jag hade ÄL 22-23 okt, hade sex den 21:e så där är inte så många dagar att gå på känns det som. Så om befruktning skedde den 23:e var det ju 3 veckor sen i igår.
I mitt oroliga sinne så tycker jag att testet skulle visat 3+ idag.
Inser när jag skriver det att jag tänker nog för mkt på det :/ men det är så svårt!
Vi har försökt i 8 år och sambon har teratozospermi så när det väl tar sig så hoppas man för allt i världen att det överlever.
Har du mkt symptom?
Ja, det hade varit så skönt att va över dem första 12 veckorna iaf! Så blir man kanske lite lugnare.
Jag har inte mått något illa men däremot mkt yr och ett totalt hormon monster :/
Det hjälper iaf lite att läsa om andras erfarenheter och prata av sig lite :)