springa skrev 2015-11-10 13:00:12 följande:
Jag bor i Landskrona :)
mb222da skrev 2015-11-10 12:24:05 följande:Hjälp! Har stor oro idag!
I lördags plussade jag med clearblue veckotest Gravid 1-2 stod det. I morse fick jag för mig att testa igen för att se om veckorna ökade, då visade det Inte gravid. Jag blev paff och jätte ledsen. Köpte en annan sort clearblue plus som jag testade vid 10 tiden, den visade ett svagt plus. Nu går jag bara o oroar mig. Har graviditeten avbrutits? Kommer mensen när som helst? I så fall hur länge måste jag vänta på den? Eller kan hormonet visa lite osäkert så här runt beräknad mens. Är på dag 4+1. Har oxå haft väldigt ömma bröst men idag är de inte lika ömma. Är säkert ett tecken på att de skitit eller är det normalt? Jag undrar oxå om ett veckotest som visar 1-2 är det jämlikt ett svagt plus på andra test eller borde plusset vara starkt om man fått vecka 1-2? Usch kan inte sluta grubbla :( Vad har ni för erfarenheter?
Låter konstigt!
Dock har jag hört att negativa tester kan visa fel men aldrig ett positivt. Hur svagt var plusset på stickan? Vet av egen erfarenhet att de där stickorna inte visat jättestarka streck direkt.
Såhär svagt var strecket på min sticka BIM-1 och då fick jag ändå + på CB under. Tänker att just det testet du fick kanske inte fungerade som det ska.
Svårt att säga, kan inte zooma bilden. Men plusset var kanske lite svagare. Dock var det inte morgon urin på den stickan. Men det neg. veckotestet togs på morgonen, vet inte om jag kan gjort något fel. Men tack för bilden ändå, då har jag nått att jämföra med lite.
Hm kan det va så att man har ondare/är ömmare i brösten på kvällen än på dan?