Inlägg från: annacnummertre |Visa alla inlägg
  • annacnummertre

BF juli 2016

Plussade idag! BF 21 juli :)

• annacnummertre

Äter apoteket hjärtats "gravid"-vitaminer :)

• annacnummertre

annacnummertre - tredje barnet, BF 20 juli

• annacnummertre

första illamåendedagen Gravid

• annacnummertre

ni som har barn sen tidigare, hur ska ni göra med barnvagn? min minsta är ju tre, kommer vara fyra när bebis kommer... han åker ganska mycket vagn än, min stora tjej går eller cyklar.
    vill köpa en singelvagn till lilla bebis, har kollat på en kronan, för jag orkar inte köpa en helt ny syskonvagn...den syskonvagn vi har nu är bara sitt. 
    tycker syskonvagnar är så meckigt egentligen.

• annacnummertre
    anna89 skrev 2015-11-10 17:19:26 följande:

Jag plussade också idag, BF2016 i juli första barnet!

stort grattis :D
  • annacnummertre
    springa skrev 2015-11-10 17:41:22 följande:

Stort grattis! 

Jisses, det blir tajt! :D 

Grattis och välkommen! 

Stort grattis! 

Vår tjej sitter fortfarande i vagn. Är ju bara 2,5 så det får bli en syskonvagn. 

Får lite dåligt samvete nu över att jag envisades om att vår son skulle kunna gå själv när hon föddes och han var 3,5 år. Köpte iofsig ståbräda till hennes vagn och han har alltid varit en hurtig liten löpare men inser nu i efterhand att han säkert hade behövt få sitta ibland något år till. 

Ja ståbräda kanske. Har en singel vagn nu med, en brio som vi skulle kunna behålla, göra oss av med sittvagnen och köpa en kronan duo med ståbräda till :)

Tog mitt första CB digitala idag, ÄL + 12 och fick "gravid 1-2 veckor " känns som en lättnad. Tog även ett vanligt CB idag och fick starkare plus än igår så :D :D :D
  • annacnummertre
    springa skrev 2015-11-10 17:49:58 följande:

Grattis igen! Förstår verkligen lättnaden! Man är lite extra nervös innan CB säger till en att man är gravid. Haha! 

Exakt! Men nu ska jag släppa det där annars kommer jag bli knäpp ;)
  • annacnummertre
    Tomtemor skrev 2015-11-10 18:48:10 följande:

Haha! Skulle kunna varit jag som skrev detta. :)

Jag med! Trycker i mig naturgodis. Orkar inte bry mig faktiskt ;) Har också varit smal och knappt ökat de andra graviditeterna, så nu unnar jag mig :)
Svar på tråden BF juli 2016