Inlägg från: Hallonen |Visa alla inlägg
  • Hallonen

BF juli 2016

springa skrev 2015-11-05 09:10:40 följande:

Tänkte jag startar tråd för Bf juli 2016 då jag plussade för ett par dagar sedan på ÄL+10, och 3 gånger efter det ;).Detta är vårt 3e barn :) 

Fler som plussat med Bf juli? :)

Vad kul! Jag hänger gärna på. Jag plussade för 1,5 vecka sedan och är i V 6 nu (5+1) med bf 7/7 :) första barnet här och även jag är löjligt nojig för missfall men tänker som många andra att det finns en "mening" med det isåfall. För oss tog det sig på 3 försöket :)
  • Hallonen
    JonnaA87 skrev 2015-11-06 08:24:49 följande:

Grattis tjejer!! Finns en hemlig grupp på Facebook för oss med bf juni juli om ni vill va med så skicka pm till mej!

Hej! Kul idé. Jag hoppar gärna in i den om allt går som det ska efter vecka 12 :)
  • Hallonen
    Väntande skrev 2015-11-07 11:12:28 följande:

Jag ska göra allt vad jag kan för att hålla ut med beskedet också! Men det är ju svårt! Tänkte boka vul på en privat mottagning strax innan jul om det är möjligt, skulle vara så kul att få berätta på julafton när jag går in i vecka 12!

Vi har tänkt precis samma! Går in i V 12 veckan innan jul och har bokat in ett tidigt vul i slutet av november. Så spännande julklapp till farmor, farfar och morfar! Mormor vet redan här ;)
  • Hallonen
    mimmigodisbulle skrev 2015-11-13 14:29:09 följande:

migrän-

Nu har jag en migrän som heter Aura migrän och jag får bara själva auran och ingen huvudvärk. Så jag får bara synfel med blixtrar och flimmer. Nu har jag hittills bara fått det en gång. Men jag tog en alvedon direkt när det började. 

Ja det är hemskt med migrän. Men har du inte testat dig?

Jag har också aura i vanliga fall. Hela förra veckan hade jag det varje dag, sjukt påfrestande..
  • Hallonen
    Irebli skrev 2015-11-15 16:05:39 följande:

Heihei! Hoppar gärna in här :)

Är i vecka 6+2 idag, Bf 7 juli.

Kul! Vi har bf exakt samma dag :) första barnet?
  • Hallonen
    MammaMia91 skrev 2015-11-17 13:15:05 följande:

Jag har skapat en hemlig fb grupp för oss med bf i juli, den är självklart hemlig vilket innebär att INGET syns i ditt tidsflöde, ingen kan se att gruppen finns, det går inte ens att söka på den. Skicka era melj i pm så lägger jag till er :)

Ses i fb- gruppen :)

Åh! Vad kul! Jag joinar gärna gruppen efter den magiska 12-veckors gränsen :)
  • Hallonen
    MammaMia91 skrev 2015-12-04 10:16:59 följande:

Jag har en grupp som är hemlig, det syns inte någonstans att den finns. Bara skicka iväg ett meddelande här med din mejl adress så skickar jag en inbjudan.

Vill till lägga att det andra gruppen som finns va jag med i och som många andra blev jag utslängd, just saying. 

Jag vet inte hur man skickar PM? Är inne på mobilen kanske är därför?
  • Hallonen
    Anonym (Ettan) skrev 2015-12-10 17:30:53 följande:

Jag har funderat på det här med mat och då framför allt middagar. Jag har lite svårt att komma på vad vi ska äta. Saker jag tidigare tyckt vart gott är inte det längre. när det inte är gott så är det ännu svårare att pilla i sig så man inte får blodsockerfall med yrsel och illamående som följd (plus uselt humör som min stackars man får stå ut med...) Så jag skulle vilja ha lite tips. 

Vissa saker har ifs blivit väldigt mycket godare också. Som apelsiner ex, men det kan man ju inte leva enbart på :P

Exakt samma problem här! Inget är lockande nästan.. Men apelsiner, jisses vad goda dom är helt plötsligt :D
Svar på tråden BF juli 2016