Inlägg från: Pingvin |Visa alla inlägg
  • Pingvin

BF juli 2016

Hej! Jag plussade igår????efter 9 försök lyckades vi äntligen :) Detta är vårt 3:e barn. Är jätteorolig att det ska bli missfall ,är på BIM+ 1 idag... Man kan inte riktigt tillåta sig själv att vara glad..Har haft ett missfall tidigare innan jag fick min pojke...jag har inga symptom iheller! Ingenting! Har ni symptom? Kan det vara för att kroppen varit gravid flera gånger? Om man bara kunde få nåt symptom åtminstone...

• Pingvin

Tyvärr fick jag missfall för 3 dagar sedan,vecka 5+1... Tråkigt men vi ska försöka igen som snabbt jag får ägglossning igen,nya tag alltså:) kände redan från början att något var fel...plusset blev aldrig starkare och digitala monitorn visade hela tiden 1-2 v..... Fast den borde visat mer....

• Pingvin

Tack! Är faktiskt gravid igen! Månaden efter missfallet,hoppas den vill stanna nu då!!

springa skrev 2015-11-14 13:07:07 följande:

Beklagar!

Vet hur tung det är. All kärlek och styrka till er!Jag hade också en blödning i förrigår.

Var vattnig och ljust blod. Slutade rätt fort. Trodde verkligen det var kört men tog nytt test igår morse vilket hade ökat i antal veckor och har fortfarande grav symptom så antar det gått bra ändå. Ska på vul den 24e.

Sjukt jobbigt att blöda under grav ..

Svar på tråden BF juli 2016