BF juli 2016
Plussade i dag och enligt uträknat bf är det den 13/7
Fick missfall för exakt 1 månad sen och han inte få någon mens i mellan! Fick tidigt missfall i v5+2
Har en dotter sedan tidigare född juni 14
Plussade i dag och enligt uträknat bf är det den 13/7
Fick missfall för exakt 1 månad sen och han inte få någon mens i mellan! Fick tidigt missfall i v5+2
Har en dotter sedan tidigare född juni 14
Jag tror att man inte ska försöka tänka så mycket! Det är ju svin svårt det vet jag men blir det må är det ju tyvärr oftast pga att fostret inte är livsdugligt. Hur jobbigt det än är så ska man va glad att kroppen sköter det själv.
Jag är just nu i v 4+0 så e ju oxå sjuuuuuuukt tidigt och såklart oxå livrädd för missfall igen! Vågar knappt tänka på graviditet för vill inte bli lika ledsen som sist! Vi får peppa varandra :)
Jag funderar på att boka ett kub test denna graviditet! Ska ringa mvc i morgon och höra med dem. Men visst kan man väl inte plussa 5 veckor efter missfall? Visst måste det va en ny graviditet? Enda symptom jah har efter att ha känt efter ordentligt är halsbränna till o från o lite ilningar i brösten! Hade halsbränna från v7 till ca 6 v efter förlossningen sist! Ush hoppas man slipper det.
Jag fick ju missfall 6/10 och vill veta om det är en ny graviditet eller om ja testar + från missfallet! Fick en tid 8/12 va tusan är det? Är ju avin långt dit så testar ja plus då är ja ju såklart gravid! Måste även ta fragment sprutor 2 om dagen om ja är gravid därför är det ju såklart viktigt att få reda på om ja är det eller ej! Besviken
BF-Lista
12/7
änglavakt89 - andra barnet
17/7
Theta - andra barnet
Halo83- tredje barnet ( + en bonus)
20/7
Karniia - tredje barnet
Jag äter av kvinna för dom har jag hemma :)
Hej alla! Jag plussade förra veckan och vill hoppa in i denna tråd. Om mina beräkningar stämmer borde jag ha bf 16 juli. Men fick missfall förra månaden och datumet för senaste mens är lite oklart, så har fått datum för inskrivning (23/11) och tidigt ultraljud (24/11). Kan tillägga att detta är mitt första barn :)