Inlägg från: hamsan2015 |Visa alla inlägg
  • hamsan2015

Vad är det som händer med mig???

Ja, vad är det som händer med mig, har googlat och läst och men kommer inte fram till någonting.

Jag är i vecka 8 (7+1), och igår kl 20.30 gick jag på toa och när jag torkade mig var det färskt blod. Min sambo blev arg och besviken och sa att jag hade fått missfall. Jag förstod ingenting och bara satt där helt förtvivlad. Detta är min första graviditet och är helt bortom flötet vad som händer med kroppen under en graviditet. Sen ringde han 1177 och dom sa att det kunde vara ett missfall eller en blödning för att livmodern öppnar sig? Ingen aning om vad det är som händer mig, men jag har små stick ibland sen igår och det har varken börjat blöda mer eller mindre men det är färskt blod varje gång jag går på toa. Det är som slutet på mensveckan, den är tunn och inte mycket och hamnar bara på papperet och lite i bindan.

Snälla kan någon försöka förklara för mig bättre så jag förstår, vet inte vad jag ska jag tro, det enda jag hittat till svar är att bara vänta men vill ha ett bättre svar så jag får lugna min hjärna ett tag? Nån som känner i sig eller är jag ensam??

• Svar på tråden Vad är det som händer med mig???
  • hamsan2015

Han menade inget illa utan det var hans första reaktion och han reagerar argt när han blir rädd. Så det är inte så mycket och fundera över då jag känner han så bra :)

Svar på tråden Vad är det som händer med mig???