Icsi någon mer?
Blödningen kom dag 14. Igår alltså Men det jag skrivit ovan gäller ju fortfarande. Svårt att veta vad jag ska lita på. Men borde gå på vad min klinik säger, annars kommer jag ju ändå ingenstans. Sprutstart på onsdag
Blödningen kom dag 14. Igår alltså Men det jag skrivit ovan gäller ju fortfarande. Svårt att veta vad jag ska lita på. Men borde gå på vad min klinik säger, annars kommer jag ju ändå ingenstans. Sprutstart på onsdag
Så fint att se att ni är lyckliga och att det går bra för er <3
Jag kastas mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Men nu tar vi ett steg framåt igen. Vid första ultraljudet misstänkte de en polyp på min livmoder. Så fanns stor risk för att vi skulle tvingas avbryta. Men nu vid andra ultraljudet idag beslöt de sig för att fortsätta. Den misstänkta polypen är kvar, men plocket ska genomföras. Så på fredag är det dags.
Är polypen kvar kan det bli så att äggen måste frysas (dag 5) innan insättning, något som skrämmer mig då dag 5 känns omöjligt för mina ägg. Om de inte behöver frysas utan att det kan bli ET, så blir det dag 3 på måndagen. Det skrämmer mig också då våra ägg inte klarat sig så länge heller. Men försöker ta ett steg i taget nu. Nu blir det i alla fall äggplock, så först fokus på det. Håll tummarna vänner! <3
JAG RUVAR!!! Ett litet fyrcelligt fint embryo ska nu få gro inuti mig. Så lycklig! Sätter allt vårt hopp till den.
De andra två var inte tillräckligt bra, därav bara en tillbaka. Men jag är lycklig för den och hoppas så mycket nu. Håll tummarna alla!
Åh, så skönt för er Regnbågsdröm!! Jag håller tummarna!
Så då är det bara jag kvar... den 1/5 börjar jag med synarella nässpray, sen är det första UL den 25/5, 2 dagar innan vi gifter oss. Vi valde ju att hoppa över en cykel, men istället blir bröllopet mitt i allt. Men det var det valet vi gjorde och vi vill inte vänta längre, så detta blir jättebra. Men det tog ett par dagar innan jag hade landat i allt detta.
Resan slutar här. Ruvardag 11, floder med blod. Jag bryter ihop nu. Fullständigt. Ta hand om er alla! Hejdå.
Hej tjejer!
Jag har en fråga som jag inte kan få svar på av nån annan..
Tog ni stimuleringsprutan samma dag som ägglossningssprutan?
D e dax ikväll för den sisnämnda, o RMC hade såklart stängt när vi upptäckte detta. Ssk har skrivit att vi ska ta båda, men vi e väldigt osäkra..
Ja, precis Regnbågsdröm! Sjuksköterskan måste ha skrivit fel. Ola minns att hon sa att jag skulle ta sista "vanliga" sprutan o nässpray igår, o endast ovitrelle ikväll..
Hur mår du nu? Jag har tänkt en del på er..
Regnbågsdröm;
Jag ringde i morse till RMC, hon sa som du o Ola :) så allt e som d ska! O imon blir d äggplock.
Ska dom göra en ordentlig utredning på dej? Jag tror på att kroppen o själen behöver läka. Även om längtan efter ett barn e stor. Ert barn kommer när det är redo. Jag hejar på er
Återigen bakslag. Polypen är tillbaka. Den de sa att inte var en polyp och att vi skulle sluta oroa oss för. Ändå ville de göra ett kontrollerande ultraljud. Sagt och gjort. Nu är den där. Remiss skickad till kvinnokliniken för vidare utredning. Sen operation. Livet rasar igen.
Att påbörja försök 4 efter sommaren blir det med andra ord inget av. Vi får se om vi ens kommer kunna göra fler försök. Just nu känns det som att allt hopp försvann. Ville bara skriva här och berätta. Kommer hålla mig ifrån FL nu ett tag. Kram till er!
Testdag idag o jag PLUSSADE!!! Vi ska äntligen få vårt barn