Icsi någon mer?
Blödningen kom dag 14. Igår alltså Men det jag skrivit ovan gäller ju fortfarande. Svårt att veta vad jag ska lita på. Men borde gå på vad min klinik säger, annars kommer jag ju ändå ingenstans. Sprutstart på onsdag
Blödningen kom dag 14. Igår alltså Men det jag skrivit ovan gäller ju fortfarande. Svårt att veta vad jag ska lita på. Men borde gå på vad min klinik säger, annars kommer jag ju ändå ingenstans. Sprutstart på onsdag
[quote=76489129][quote-nick]JOLI skrev 2016-03-31 10:23:26 följande:[/quote-nick]Det var ett fint tickande litet hjärta! Helt magiskt, jag är fylld av lycka!
Är väldigt svullen om äggstockarna och har mycket vätska kvar i magen, så det blev lite överstimmulerat tidigare, men det ska förhoppningsvis gå över av sig självt!
Spännande, hoppas allt kommer se bra ut! Jag är med lite sugen på det! Vi får se hur vi gör!
Hur går det för er andra tjejer?
Härligt att höra :) :) :) haft provlem att logga in här på familjeliv därav sent svar! Men tänkte massor på dig den 31e.
Ja en vecka kvar till man får se lilla miraklet igen & nu ser det faktiskt ut som en riktig bebis! Ska bli underbart :)
[quote=76500413][quote-nick]JOLI skrev 2016-04-03 22:18:55 följande:[/quote-nick]Tack snälla du! :)
Åh ja nu börjar det ju likna en liten människa mer och mer, istället för en liten "böna"! Vilken vecka är du i nu? (Förlåt för jag frågar det gång på gång, men tiden springer iväg och man går i sitt egna väldigt mycket).
Jag längtar också tills nästa gång vi får se lille Busen. Tills dess får vi kika på bilden vi fick med oss hem från ultraljudet i torsdags. Kram
Ingen fara förstår det - nog med att hålla koll på sitt eget hehe ;) ! Gick in i v 13 idag (enligt mina & barnmorskans beräkningar , dock på de tidiga ultraljudet så hade jag gått 6 dagar längre än vad jag trott så får se på söndag när vi gör kub testet hur långt man är gången & du? :) Kramis
[quote=76516486][quote-nick]JOLI skrev 2016-04-08 22:20:43 följande:[/quote-nick]
Åh äntligen, skönt att ha de mest riskabla veckorna över! Du får skriva efter kub och berätta!
Vi är i v 9 (8+2), tiden går så galet fort! Vi ska skriva in oss hos mödravården 19 april. Kram på dig
Hej kub testet (ultraljudet) var sjukt häftigt :) man såg verkligen en liten bebis nu !!! Väntar bara svar från blodprovet nästa v & sen ska jag skrika ut till världen att jag är gravid <3
Lycka till med allt :)
Allt såg bra ut även via blodprovet :) är så lycklig !!!!! <3
JAG RUVAR!!! Ett litet fyrcelligt fint embryo ska nu få gro inuti mig. Så lycklig! Sätter allt vårt hopp till den.
De andra två var inte tillräckligt bra, därav bara en tillbaka. Men jag är lycklig för den och hoppas så mycket nu. Håll tummarna alla!
Ingen fara vännen, du såg ju nu. Och nu är ju allt bra
Den misstänkta polypen var inte någon polyp, misstanken försvann vid äggplocket. Så lättade!!! ÄP gick bra, allt över förväntan. Först att polypen var borta och sen att vi fick ut 8 ägg. Långt över förväntan. 4 var mogna och 3 blev sedan befruktade. Så nu har vi fått tillbaka det lilla ägget som klarat sig precis som den skulle.
Resan slutar här. Ruvardag 11, floder med blod. Jag bryter ihop nu. Fullständigt. Ta hand om er alla! Hejdå.
Hur är det med er här inne tjejer?
Har ni hunnit göra ert ultraljud än Tanja? Kollade ni kön isåfall?
[quote=76661704][quote-nick]JOLI skrev 2016-05-26 20:17:56 följande:[/quote-nick]Hur är det med er här inne tjejer?
Har ni hunnit göra ert ultraljud än Tanja? Kollade ni kön isåfall
Hej :) allt e bra här ! Jag väntar en liten Alicia den 17 oktober är hon beräknad ! Själv hur går de? Puss
Ja, precis Regnbågsdröm! Sjuksköterskan måste ha skrivit fel. Ola minns att hon sa att jag skulle ta sista "vanliga" sprutan o nässpray igår, o endast ovitrelle ikväll..
Hur mår du nu? Jag har tänkt en del på er..
Återigen bakslag. Polypen är tillbaka. Den de sa att inte var en polyp och att vi skulle sluta oroa oss för. Ändå ville de göra ett kontrollerande ultraljud. Sagt och gjort. Nu är den där. Remiss skickad till kvinnokliniken för vidare utredning. Sen operation. Livet rasar igen.
Att påbörja försök 4 efter sommaren blir det med andra ord inget av. Vi får se om vi ens kommer kunna göra fler försök. Just nu känns det som att allt hopp försvann. Ville bara skriva här och berätta. Kommer hålla mig ifrån FL nu ett tag. Kram till er!
Testdag idag o jag PLUSSADE!!! Vi ska äntligen få vårt barn
Testdag idag o jag PLUSSADE!!! Vi ska äntligen få vårt barn
Fint! Stort grattis! <3
Nu är det bara jag kvar i den här gruppen...