Inlägg från: Regnbågsdröm |Visa alla inlägg
  • Regnbågsdröm

Icsi någon mer?

Tanja88 skrev 2016-03-03 17:12:51 följande:

Jag & bebis mår bra ! Är vääääldigt trött dock ! Men de hör ju till & har sluppit illamåendet iaf :) bara känt av de ngn morgon då jag väntat med frukosten.

Ja på onsdag 9/3 ska vi kolla så hjärtat slår ! Så håll tummarna för det <3

När har du testdag JOLI? <3

REGNBÅGSDRÖM , klart ni får börja nu <3

Fint att ni mår bra <3

Jag hoppas du har rätt!!! Men förra gången fick vi ju vänta en cykel för kö. Men verkar kanske inte vara jättevanligt ändå? Så hoppas hoppas!
  • Regnbågsdröm
    JOLI skrev 2016-03-07 21:22:42 följande:

TJEEEJER, VI ÄR MED BEBIS!!!!!

Fantastiskt!! Grattis JOLI! SÅÅÅÅ FINT!!

Nu är det bara jag kvar då
  • Regnbågsdröm
    thea1983 skrev 2016-03-08 17:14:07 följande:
    Jag e också kvar.. o min mens har inte ens dykt upp än :(
    Hoppas den kommer snart! <3 Kör du kort eller långt protokoll?

Hoppa gärna in i min nystartade grupp "IVF mars/april". Du hittar den under Svårt att få barn - IVF.
  • Regnbågsdröm
    Tanja88 skrev 2016-03-10 22:53:02 följande:

Vi såg hjärtljud :)))))))))) underbara känsla ! :)))))))))))

Åh kära du, vad härligt att höra! Hann bli lite orolig för dig faktiskt. Så fint att ni fick höra hjärtljuden. Så glad för er! Det här ger mig hopp inför tredje försöket. För visst lyckades ni tredje gången gillt? Påminn mig gärna igen
  • Regnbågsdröm
    Tanja88 skrev 2016-03-11 22:40:01 följande:

[quote=76428428][quote-nick]JOLI skrev 2016-03-11 06:58:02 följande:[/quote-nick]

Åh vad fräckt! Är så glad för er :) vilken vecka är du i nu?

Tack söta! V 9 gick jag in i idag. 8+0 , ultraljudet i onsdags visade dock 8 + 4 så får se vad som stämmer vid nästa ultraljud :)

Så fint! Var det första ultraljudet? Så häftigt! Så glad för er!

Jag hoppas på tredje gången gillt för oss också. Visst hade väl ni också rätt få ägg och inga till frysen? Det ger mig hopp att det kanske kan få bli vår tur tredje gången också!
  • Regnbågsdröm

Fint att se här att det går bra för er, ni fina! Jag hoppas att jag snart är där ni är! <3 Var det någon av er som satte tillbaka två ägg? Jag tänker om det kan tänkas bli twins någonstans? När vet man det i så fall?

Jag synarela-sprayar för fullt nu. Dag 12. Men har fortfarande inte fått någon blödning, så måste ringa RMC imorgon och höra vad jag gör om den inte kommer inom 14 dagar totalt. Känner mig faktiskt orolig även om den kom dag 12 sist också

• Regnbågsdröm
    JOLI skrev 2016-03-31 18:32:00 följande:
    Vi har bara satt in ett, och tyvärr inga till frysen! I min mage var det ett hjärta som slog, det syns på det tidiga ultraljudet.

Jag hoppas verkligen att du får uppleva detta väldigt snart <3

Jag har väldigt dålig koll på hur det långa protokollet går till, vad händer när det gått 14 dagar?
    Så himla fint! Önskar dig all lycka! Och hoppas att jag hamnar där själv en dag. Även om jag tappar mitt hopp just nu..

Man ska få en blödning mellan dag 8 och 14. Får man inte det så får man absolut inte börja med sprutorna. Så jag vet inte hur de löser det då.. Ska ringa och fråga imorgon.
  • Regnbågsdröm
    JOLI skrev 2016-04-01 08:27:31 följande:
    Tack fina <3 du kommer också vara här, ge inte upp!

Oj, ja ring och kolla. Hoppas den dyker upp idag eller imorgon då! Håller mina tummar <3
    Tack vännen!

Ringde idag. Ska avvakta till måndag. Har den inte kommit innan så får jag åka in för undersökning på tisdag Mår rätt kasst just nu.
  • Regnbågsdröm
    JOLI skrev 2016-04-01 21:30:54 följande:
    Oj, jag hoppas verkligen den hinner komma! Förstår att du inte mår så bra! Vi finns här för dig, och stöttar o peppar vännen!
    Tack snälla fina du.
    Jag blir också orolig nu när folk här i vissa trådar skriver att vlodprov ska tas även om man fått blödning, för att se om man är nedreglerad. Frågade min klinik, men se säger att blödning är bevis på att man är nedreglerad. Vet inte vem jag ska tro på nu. Andra kliniker eller min egen? Jag menar, varför ens vänta på blödning om det ändå inte är rätt sen? Mycket tankar..
Svar på tråden Icsi någon mer?