• Tanja88

Icsi någon mer?

[quote=76094532][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2015-12-08 14:24:58 följande:[/quote-nick]Okej. Det kanske har att göra med hur länge embryot varit befruktat också? Var erat tvådagars eller sån där blastocyst?

Förstår att du känner lyckorus! Håller verkligen tummarna för er! Själv börjar jag med sprayen på torsdag, så snart igång igen

Ja säkert olika beroende på hur länge embryot varit befruktat :)

Mitt var tvådagars , hade äggplocket onsdagen & återföring fredagen!

Åhhh vad härligt att höra :) antar det är långt protokoll då? Lycka till <_3 ska hålla tummar & tår!!

• Tanja88

[quote=76097218][quote-nick]JOLI skrev 2015-12-09 08:02:51 följande:[/quote-nick]Goa ni är tjejer  tog några dagars paus från familjeliv. Det blev så mycket där, precis efter beskedet. Det blir lättare och lättare att acceptera för var dag som går. Läget är ju som det är, och det kan vi inte göra något åt.

Skönt att allt gått bra såhär långt Tanja88! Nu håller vi tummarna för ett plus för dig. Så spännande att få följas åt, att få glädjas och stötta tillsammans. Du har mina lyckoönskningar! 

Kram till er &ö

Jag förstår dig vännen ! Har själv varit där , man vill bara dö för stunden ! Men när man reser sig är man mer taggad än någonsin . Jag tror på dig <3

Tyvärr fick jag dock ett brev hem

Idag att de två embryo som varit på odling var av för dålig kvalitet för att frysas , så inga bebbar till frysen! Så nu får ni hålla extra mkt tummar & tår att bebben får stanna kvar & att det blir ett plus den 19/12 ! :D

Stor Kramis! Bara att skriva om det är något :)

• Tanja88

[quote=76097509][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2015-12-09 09:30:28 följande:[/quote-nick]Förstår dig helt och fullt. Jag kände likadant ett tag efter vårt misslyckade försök. Men samtidigt känns det fint att få stöttning här. Samtidigt som det ibland gör för ont att läsa om de det går bra för. Så jag förstår. Men vi finns här för dig! Och snart får ni säkert köra igång igen!

Jag börjar med min spray imorgon. Så nu är bollen i rullning igen[/

Regnbågsdröm : heja heja :) håller tummarna att denna gången går vägen för er <3

• Tanja88

Min mens är 2 dagar sen ! Håll nu tummarna tjejer :) . Är på ruvardag 11! Vill tjuvtesta hehe . Men jag får vänta i 4 dagar till :) hur går de för er alla? <3

• Tanja88

Lyckan varade inte länge. I natt kom min mens , 4 dagar sen !!!!!!!! Jag är så förkrossad just nu att jag inte ens kan gå till mitt arbete idag!!!!! Hur är det möjligt , jag & min sambo är två fullt friska människor , de har inte hittat något fel på oss men inte ens med hjälp av ivf blir vi gravida !!!!! ???? Nu har jag bara ett äggplock kvar ! Fan vad livet är orättvist!

• Tanja88

[quote=76127979][quote-nick]Cyanea skrev 2015-12-17 14:07:38 följande:[/quote-nick]

Men usch vad tråkigt :'( Jag beklagar verkligen!! 

Barn är ett långt större mirakel än gemene man förstår. Människor har extremt känslig fosterutveckling, så minsta lilla fel i början blir ödesdiger, och detta kan bero på ren slump. Ta det inte på dina axlar, för det har med största sannolikhet ingenting med dig att göra. Du har gjort allt i din makt, glöm aldrig det. 

Tycker ändå att du ska testa. Jag har ingen aning om hur mycket du blöder eller så, men jag plussade trots blödning. Det var ingen stor blödning, men tillräckligt för att jag skulle ha gett upp hoppet fullständigt. 

Bryt ihop, bli förbannad, skrik och gråt. Tänk på framtiden när du är färdig med sörjandet. Ta väl hand om dig. Stor styrkekram <3 

[/

Ja det har gått så lång tid nu!!!! Jag e helt tom inombords... Man fylls av sådant tomrum. Känns som ens tårar aldrig tar slut ! Min mens är verkligen nästan aldrig sen & är den det så är den det max2 dagar , aldrig 4 som i detta fall!

Jag blöder kanske lite mindre än en vanlig mens men har sjuk mensvärk. Ska ta mitt test på lördag , visar det sig negativt ska jag be om långt protokoll vid nästa behandling , haft två korta & inte funkat tydligen...

Jag har försökt att inte tappa hoppet ! Men det är så jäkla svårt ! Man är fullt frisk men kan inte bli gravid , det blir en sådan frustration! Tack för styrkekramen <3 kram tillbaka !

• Tanja88

[quote=76128146][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2015-12-17 15:09:40 följande:[/quote-nick]

Men nej vad tråkigt. Vad ledsen jag blir.

Har du tagit test och så också?

Lider med dig och skickar massor med kramar! Trodde verkligen du skulle komma med ett positivt besked ju. Kram!

Ja jag är helt tom inombords , tårarna slutar aldrig rinna ! Man kan inte vara stark hela tiden. Nej har ej tagit ett test, ska göra det på lördag som de står i mitt brev. Men med tanke på vilken mensvärk jag har så e jag till 99% säker att det år ett negativt test!! Kram

• Tanja88

[quote=76181040][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-01-02 17:02:32 följande:[/quote-nick]

Hur går det för er tjejer? <3

Hej <3 vet ej ännu! Väntar på min mens & först då vet jag om vi får starta vårt sista försök denna månad ! Håller mina tummar & tår för det & att det går vägen nu ???????? hur går de själv ? Kram

• Tanja88

JOLI: usch vad trist att höra !!!! :/ vi går ju också på rmc & alltid blivit bra bemötta ! Håller tummar & tår för er ska ni veta <3 stor kram

• Tanja88

[quote=76205905][quote-nick]JOLI skrev 2016-01-08 19:15:42 följande:[/quote-nick]Tanja88: Skönt att ni har haft bra bemötande där, det behövs i denna jobbiga tid! Tack fina du! Vi håller tummarna, hårt som bara den, för er också! Kram <3

Regnbågsdröm: Ja det kan variera supermycket! Tack goa du! Åh vad spännande, hoppas det ser bra ut på måndag då!! Lova att skriva och berätta :D lycka till!!!

Guld värt att ha er "vänner" här! Det är till stor hjälp! <3 Skönt att kunna prata av sig! Kram

JOLI: tusen tack fina du de behövs verkligen ! Guld värt tycker jag med <3

REGNBÅGSDRÖM: så kuuuul ! Heja heja :) kommer gå kanon ! Håller tummar & tår <3!

Svar på tråden Icsi någon mer?