[quote=76127979][quote-nick]Cyanea skrev 2015-12-17 14:07:38 följande:[/quote-nick]
Men usch vad tråkigt :'( Jag beklagar verkligen!!
Barn är ett långt större mirakel än gemene man förstår. Människor har extremt känslig fosterutveckling, så minsta lilla fel i början blir ödesdiger, och detta kan bero på ren slump. Ta det inte på dina axlar, för det har med största sannolikhet ingenting med dig att göra. Du har gjort allt i din makt, glöm aldrig det.
Tycker ändå att du ska testa. Jag har ingen aning om hur mycket du blöder eller så, men jag plussade trots blödning. Det var ingen stor blödning, men tillräckligt för att jag skulle ha gett upp hoppet fullständigt.
Bryt ihop, bli förbannad, skrik och gråt. Tänk på framtiden när du är färdig med sörjandet. Ta väl hand om dig. Stor styrkekram <3
[/
Ja det har gått så lång tid nu!!!! Jag e helt tom inombords... Man fylls av sådant tomrum. Känns som ens tårar aldrig tar slut ! Min mens är verkligen nästan aldrig sen & är den det så är den det max2 dagar , aldrig 4 som i detta fall!
Jag blöder kanske lite mindre än en vanlig mens men har sjuk mensvärk. Ska ta mitt test på lördag , visar det sig negativt ska jag be om långt protokoll vid nästa behandling , haft två korta & inte funkat tydligen...
Jag har försökt att inte tappa hoppet ! Men det är så jäkla svårt ! Man är fullt frisk men kan inte bli gravid , det blir en sådan frustration! Tack för styrkekramen <3 kram tillbaka !