Icsi någon mer?
Gomorron! Hoppas jag kan få plats här hos er..
Vi håller på me vårt första försök o ska på UL nu om en timme... Oxå på RMC i Malmö :)
Gomorron! Hoppas jag kan få plats här hos er..
Vi håller på me vårt första försök o ska på UL nu om en timme... Oxå på RMC i Malmö :)
Jag har långt protokoll, har använt nässpray Synarela i 4 veckor o sprutorna heter Puregon, dom har jag tatt i 7 dagar...
Hallå igen!! Höger sida hade 11 blåsor varav 10 va mellan 11-17 mm, vä sida hade 6 blåsor, alla under 10 mm.
Dom sänkte min sprutdos och ska på nytt UL på lördag :))
[quote=76252949][quote-nick]thea1983 skrev 2016-01-21 10:03:32 följande:[/quote-nick]
Hallå igen!! Höger sida hade 11 blåsor varav 10 va mellan 11-17 mm, vä sida hade 6 blåsor, alla under 10 mm.
Dom sänkte min sprutdos och ska på nytt UL på lördag :))
[/
Vad kul , vi är i samma fas kan man säga :) har dock kort protokoll, men var också på ultraljud idag på rmc i Malmö & ska dit också på lördag & förhoppningsvis planera äggplock till nästa vecka :) stort lycka till !
Tanja
Lämnade blodprov kl 8, sen tillbaka kl 10. Tur att vi bor i stan!
Joli, tack så mycket!
Vet nån av er varför man får långt eller kort protokoll?
Vår orsak e manlig. Jag har alltid haft regelbundna cykler.
11.15 & ni? :)
Tanja, lycka till!!
På tisdag e d dax för oss.. Så jag ska ta ägglossningssprutan kl 23 ikväll..
Hej. Tänkte bara meddela att resan har tagit slut för oss, för den här gången. Började blöda rejält igår och testade idag för säkerhets skull. Förstås negativt. Så nu behöver jag bryta ihop. Tack för all stöttning här. Ta hand om er!
Långt protokoll brukar de ofta ge om de är något fel på tjejen, så jag har förstått det! :)
Har haft kort alla gånger , men hos oss hittar de ej några fel ! Därav skulle inte ett långt hjälpa oss. Lättare att bli bla överstimulerad med långt protokoll .