Fler som ska påbörja IVF november/december?
Här blir det äggplock på torsdag!! Och några blåsor till hade ploppat upp så hade iaf 8-10 i rätt storlek!
Här blir det äggplock på torsdag!! Och några blåsor till hade ploppat upp så hade iaf 8-10 i rätt storlek!
Lycka till alla som har äggplock i veckan. Jag är på andra dagen med orgalutran och fyyy vad den svider.
Testat minus idag på dag 14, så mensen lär väl vara på G när som helst.... Eller nån som hört nån solskenshistoria om att ha plussat väldigt sent...? :( tungt idag....
Då var äggplocket gjort. Vi blev verkligen väl omhändertagna och jag tycker inte att det gjorde särskilt ont. Fick dock bra smärtlindring. I slutet fick jag en blödning som gjorde att jag fick dropp som hämmade blödningen och fick stanna kvar längre tid än väntat. Nu är jag hemma, trött och har ont. Totalt 8 ägg plockades ut. Imorgon får vi veta hur det har gått!
Äntligen sista dagen med sprutor. Idag tar jag Ovitrelle och på lördag blir det äggplock.
Hej på er alla! Hoppar in här om de är ok?
Har idag påbörjat vårt 4e IVF försök.
Denna gång blir de långa protokollet, så börjat med Synarela nässpray. Vet ej hur länge innan jag skall börja med sprutor, skall ringa kliniken när mensen kommer,så om en vecka eller så.
Om allt går som de ska är äggplock planerat till den 16 dec.
Kommer att bli totalfrys då vi ska ingå i en forskningsstudie.
Nickasworld.blogg.se
Fick svar idag att åtta av nio ägg hade befruktats och imorgon blir det ET.