• irrbloss_83

Fler som ska påbörja IVF november/december?

Jag hoppar friskt in i tråden. Stimulerar just nu inför första äggplock, är på dag 5, med Gonal-F 100 E. 

Intressant att så många av er andra har haft huvudvärk, det är nog det enda jag märkt hittills, fast jag var inte säker på att det var hormonerna eftersom det var så lindrigt att jag nog knappt hade märkt det om jag inte stimulerat...

Trött är jag inte nåt värst, snarare lite mer energisk än vanligt. Men jag antar att det kommer, för jag tror inte att det lär vara så här enkelt hela tiden...

• irrbloss_83
    Li79 skrev 2015-11-16 20:24:25 följande:
    Välkommen!
    Tack så mycket!
    Calliope skrev 2015-11-17 19:57:49 följande:

Lycka till alla som har äggplock i veckan. Jag är på andra dagen med orgalutran och fyyy vad den svider.

Jag körde min första Orgalutran idag, var förberedd (tack vare familjeliv) på att den skulle svida, men otrevlig var den, satt i säkert en timme efter och stackars magen blev röd. Nä, jag gillar nog Gonal-F bättre :)
  • irrbloss_83
    Calliope skrev 2015-11-19 19:20:58 följande:

Äntligen sista dagen med sprutor. Idag tar jag Ovitrelle och på lördag blir det äggplock.

Lycka till! 
  • irrbloss_83
    regnbagsbarn skrev 2015-12-05 08:22:50 följande:

Testdag idag. På cb digital stod det "Gravid, 2-3". Igår (första dagen utan Crinone) hade jag en minimal blödning så just nu är det skräckblandad förtjusning. Är livrädd för missfall. Min enda graviditet sedan tidigare slutade ju i MA. Jag försöker dock hålla humöret uppe. Kanske är jag en av alla med normala blödningar?

Stort grattis till plusset! 

Minimala blödningar är ju normalt, det vet vi ju alla, men vad de kan stöka till i hjärnan.... Hoppas det ger sig och att allt går bra!
Svar på tråden Fler som ska påbörja IVF november/december?