Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?
Jag var strax över 30 och hade en KK vi dejtade nästan kan man säga men pga hennes föräldrar så bidde det inget mer...
Träffades på nätet och pratade där innan (hon var dock 19 på nätet) och träffades och hon berätta hon var 17, men vi skulle bara ligga lite så..wtf
det fick mig att tänka lite, om jag hade en dotter hur skulle jag reagera och ställde då detta mot varandra.
En 17 årig tjej som vill ligga och har stor sexualdrift, vad är bäst. Att hon ligger med killarna i hennes ålder (för ligga kommer hon göra oavsett) och går från en till en annan för att få bra sex och därigenom blir kallad för diverse saker och får sjukdommar, Eller att hon träffar en äldre som ger henne det hon vill och inte snackar runt om det,.??
Jag personligen hjälpte henne mycket i hennes liv, hon slutade dricka och "festa" (de röker braj allihop i gymnasiet) samt hjälpte henne i dumma ungdomssituationer som tjejer kan sätta sig i..
Vet jag var mycket äldre men i det läget var nog jag det bästa som kunde hända under den tiden i hennes liv...
Så jag tycker mer man skall titta på vad detta "förhållande" gör för din dotter mer än på åldern på snubben