Inlägg från: Nightrod |Visa alla inlägg
  • Nightrod

Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?

Vad är det wsm gör (förutom åldersskillnaden) att de inte skall träffas. Startade du inte en annan tråd om detta,, där du skrev att det var en bra kille i övrigt

• Nightrod
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 09:31:48 följande:
    Undvika föräldrarna kanske var att överdriva... Men jag skulle inte vara "bästa vänner" med dom iaf. Middagar, släktträff osv är OK men mer än så behövs inte.

Jag skulle inte umgås med föräldrarna varje dag iaf, den saken är klar...
    Frågar igen:

Vad är det som gör (förutom åldersskillnaden) att de inte skall träffas. Startade du inte en annan tråd om detta,, där du skrev att det var en bra kille i övrigt
  • Nightrod
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 11:53:50 följande:

Frågar igen
    (tredje gången gilt)

Vad är det som gör (förutom åldersskillnaden) att de inte skall träffas. Startade du inte en annan tråd om detta,, där du skrev att det var en bra kille i övrigt
  • Nightrod
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 12:01:02 följande:
    Vilken tråd var det?
    en tråd där man fick rösta om man skulle tillåta sin 16 åriga dotter träffa/dejta en 30 årig man
  • Nightrod
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 12:06:04 följande:
    Jag vet inte vilken tråd du menar, men det kanske var jag, jag kan inte bekräfta 100% eftersom jag inte sett tråden än.
    Va?
    Hur många trådar startar du om din dotter och denna man?
    Du borde väl ha koll på om du startade en röstningstråd om att din dotter träffar en trettioåring
  • Nightrod

Då återstår frågan

Det är ju uppenbarligen en bra kille
    så vad förutom åldern gör att du inte vill de skall träffas

Svar på tråden Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?