Inlägg från: Fiona M |Visa alla inlägg
  • Fiona M

Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?

Jag skulle prata med henne om att hon kommer utvecklas och mogna, men att mannen tydligen stannat av och inte kan mäta sig med henne.

• Fiona M

Men allvarligt, vad är det för fel på dig om du är på samma mentala nivå som en 16-åring?

Vad ska du göra när hon växer upp , bara byta ut mot en yngre modell, och igen och igen?

Att söka sig till så pass mycket yngre _just för att_ de är unga tyder på en stor osäkerhet.

• Fiona M
    sextiotalist skrev 2015-10-30 07:47:55 följande:

Med den meningen så förklarade du också att de som väljer aktivt att vara med en så ung flicka är inte intresserad av en kvinna, utan en flicka. Och fixar troligen inte relationer med vuxna kvinnor (kanske för att mannen är infantil själv)

• Fiona M

Hallå TS?

Fiona M skrev 2015-10-29 11:11:45 följande:

Men allvarligt, vad är det för fel på dig om du är på samma mentala nivå som en 16-åring?

Vad ska du göra när hon växer upp , bara byta ut mot en yngre modell, och igen och igen?

Att söka sig till så pass mycket yngre _just för att_ de är unga tyder på en stor osäkerhet.

Fiona M skrev 2015-10-29 11:16:51 följande:

Har du vänner i din egen ålder TS?

Var träffar du 16-åringar?

• Fiona M
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 09:35:40 följande:

Jag är inte på samma mentala nivå som en 16 åring, däremot gillar jag att vara omogen ibland...

Nej jag kommer inte byta ut henne om hon är en bra tjej, om hon är snygg i 16 års åldern kommer hon också vara snygg i 25 års åldern osv...

Men skulle det hända att det tar slut mellan oss kommer jag söka en till 16 åring kanske tills jag blir 30 år... När jag är över 30 år kommer jag nog ge upp tankarna att skaffa en 16 åring... Då kommer jag satsa på 20 åringar istället.

Jag har vänner i min egen ålder... Jag träffar 16 åringar lite överallt, vill inte säga exakt varenda detalj.

Vad menar du med att vara omogen? Hur beter du dig, och vad är det du önskar tjejerna gör som är omoget?

Det är alltså bara utseendet som är viktigt?

Dina kompisar, vad säger dom om att du vill träffa småtjejer?
  • Fiona M

Är det du som har en annan tråd om att du är 29 och "nästan oskuld" och vill ha en svag och oerfaren tjej?

• Fiona M
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 11:17:58 följande:

22-30

Knappast 22, då skulle du inte avrunda upp till 30.

Varför kan du inte säga, ingen vet ju vem du är ändå.
  • Fiona M
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 11:26:52 följande:

Så är det för alla oavsett kön, inget nyhet direkt.

Tror du på fullt allvar att utseendet är lika viktigt kan du inte vara gammal.
  • Fiona M
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 11:45:24 följande:

I juridiskt mening är en 20 åring vuxen, men det betyder inte att man är vuxen...

Så... Nu argumenterar du för att en 20-åring inte är vuxen, men du tycker ändå en 16-åring är det? Ologiskt.
  • Fiona M

Och "planerar" redan 5 år framåt att du enbart ska dejta småtjejer?

Anonym (x) skrev 2015-10-30 11:28:07 följande:

Ville bara se din reaktion hahaha, 20-25 faktiskt.

• Fiona M

Hur många "riktiga förhållanden", dvs inte dejter eller ONS, har du haft?

Hur gammal var du och hur gammal var tjejen?

• Fiona M
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 11:50:30 följande:

En 16 åring kan vara vuxen lika mycket som en 30 åring, kanske inte lika sannolikt men möjligheten finns definitivt.

Nej.

En 16-åring kan vara mogen för sin ålder, men utvecklas hela tiden.

Är 30-åringen på samma nivå är det ngt fel på hen, och 16-åringen kommer snabbt växa ifrån hen.
  • Fiona M
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 11:52:25 följande:

Jag vet inte, men just nu faller 16 åringar mig i smaken. Jag är fortfarande ung så jag känner mig oerhört nöjd över det.

Så nöjd, men törs ändå inte säga det till kompisarna?

OM du nu får ung flickvän, hur ska ni kunna umgås med dina vänner? Eller tror du att du har roligare med hennes?
  • Fiona M
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 11:53:50 följande:

Jag har legat med 3 tjejer och SURPRISE SURPRISE... Alla har varit äldre än mig... Hur förklarar du det? 

Varför skulle jag förklaa det?

Du svarade inte på förhållanden (ligga med är ju knappast samma sak) och ålder.
  • Fiona M
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 11:56:03 följande:

Jag har sett massor med 20 åringar som är mognare än 40 åringar, det finns massor med exempel i verkligheten.

Då umgås du med klent begåvade människor.
Svar på tråden Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?