Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?

Du  har alltså en massa unga flickor efter dig och vill veta om det är ok att du bjuder dem på finmiddag?
    Fråga föräldrarna om deras flickor får följa med ut och äta och berätta vilken typ av restaurang ni ska på så att de har rätt klädsel för detta och bestäm när de ska komma och hämta upp efter middagen.
    Vill ge unga människor läxhjälp så finns det ideella organisationer som sysslar med detta det finns även möjlighet att jobba några timmar i veckan med läxhjälp genom olika företag.

• Anonym (anonym)
    Anonym (x) skrev 2015-10-28 06:43:51 följande:
    Nu är jag inte 30 år än, men jag vill allas bästa... Men folk tror bara för att man är 30 år och har en 16 årig tjej så betyder det att man är "ond"... 

Tvärtom, jag skulle bjuda på middagar, hjälpa med läxor, umgås, gymma tillsammans, göra roliga saker osv.
    Sannolikheten för att en 16-årig tjej skulle vara intresserad av att ha någon form av kärleksrelation med en 30-åring som hjälper till med läxorna gå och gymma tillsammans och hitta på roliga saker ihop är nära noll. En 16-åring hittar på roliga saker med sina jämnåriga och gör skolarbete tillsammans med sina vänner, den som är 16 år har precis slutat grundskolan och har massor av snygga äldre killar att spana in på sin gymnasieskola.
Svar på tråden Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?