Inlägg från: Nykär15 |Visa alla inlägg
  • Nykär15

40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016

Jag blöder mängder fortfarande när jag har mens... Mår riktigt dåligt under första dagarna. Men nu är den fortfarande inte här...fortf minus...brösten gör mig tokig, VÄLDIGT ömma. Suck

• Nykär15

13-14 dgr enligt appen, men enl mina symtom med älsekret 15-16...men fick aldrig fullt på äl-test då när kroppen visade äl-sekret och öm mage...

Idag kom det en droppe mjölk ur vardera bröst...har inga grav.test kvar...kanske lika bra. Kommer nog nya på posten i morgon.

Pluttan skrev 2016-02-01 19:54:47 följande:

Vilken dag efter äl är du?

• Nykär15

Två barn sen innan, 5 och 8 år gamla.

Fortfarande samma symptom - ingen mens...inte testat idag då de är slut...får se i em, men tror det är negativt och att kroppen spelar mig ett spratt...

Pluttan skrev 2016-02-01 22:26:29 följande:

Men vad spännande! Har du barn sen tidigare? Läste faktiskt om en tjej som kunde trycka ut mjölk ur brösten och det visade sig att hon var gravid. Åååh vad jag håller tummarna för dig nu.....

• Nykär15

Kanske samma jag lider av...misstänker att jag bara är skengravid faktiskt. Men isf vill jag att mensen kommer nu...

Galenlängtan skrev 2016-02-02 10:34:13 följande:

Tog ett onödigt gravtest i söndags bim - 6. För tidigt att ta test men kändes som jag gjorde någonting i väntan iallafall hehe. Upplever att sedan mitt missfall i somras så har jag fått mycket mer symtom innan mens. Tidigare så fick jag ont i brösten och känslig sådär en två dagar innan mens nu känns det som jag har symtom från ägglossning till mens med en ökad stegring sista veckan. Med jätteont i brösten, foglossningskänsla i bäckenet och humörsvängningar och väldigt känslig. Nu är det fyra dagar kvar till BIM. 

• Nykär15

Inget plus eller mens idag heller..haft väldigt ont i natt.
    Kanske borde ringa bm för en undersökning?? Kanske nåt som är fel?

• Nykär15

Ja negativt i morse...

VeronikaK skrev 2016-02-03 13:36:33 följande:

Har du tagit något nytt gravtest?

• Nykär15

Här lyser mensen med sin frånvaro, brösten känns som de ska sprängas och molvärk, även ont i ryggslutet. Tappen sitter högt och är hård, stängd. Vita lotionflytningar...negativt test idag med. Undra hur länge jag ska vara skengravid? Vill ju bara rikta in mig på nästa äl....

• Nykär15

En vecka över bim i morgon :/

Mmm testat varje dag...hoppet lämnar när mensen kommer, väntar mig dock inget plus så vill bara börja om nu!

Skönt inte vara ensam :) men du är ju inte ens på bim, ägget kanske släppte och sen fäste senare?

Galenlängtan skrev 2016-02-05 12:23:39 följande:

Hur mycket över BIM är du?känner ingen mig så mycket. Testade negativt i morse, mensen är beräknad i morgon. Skengravid som bara den. Sitter och läser om låghormanare och hoppas. Blir lite arg på mig själv som bygger upp falska hopp, fallet blir bara hårdare då. Testat negativt tre gånger denna vecka jag som tidigare tyckte de som testade heeeela tiden var lite too much. Nu är jag där. Villbligravidmanisk typ. Behöver tagga ner, jag vet. Suck!

• Nykär15

Ljusrosa flytning idag och mjukare tapp, äntligen mens tror jag!!! Längesen jag blev så glad för den!!!

• Nykär15

Hade mens (tror jag?!) i förrgår, mörkrött blod men inga mängder. Igår och idag ingenting??? Inte ens ljusrosa. Brösten inte ömma och ingen molvärk kvar. Fattar noll. Brukar ha mens 6-7 dgr och MYCKET

Svar på tråden 40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016