pärlsnäcka skrev 2015-10-28 10:20:05 följande:
Det är så bra att kunna skriva av sig med tjejer i liknande sits. Nu har jag lärt mig att fler fått blödning efter op och mensen kommer för många 1 månad efter op. Den lilla informationen kan lätta på mångas oroligheter :)
Jag har haft känningar på vänster äggledare/äggstock i 2-3 dgr ungefär 2 v efter op - måste vart ägglossning. Borde inte oroa mig för komplikationer iallafall. På fredag ska jag göra graviditetstestet - 3v efter op - som BÖR VARA negativt.
Jag är också positiv till framtiden. Längtar till den dagen man får ett plus och är redo. Då startar ett nytt liv med tidigt ultraljud, ny kost och allt vad det innebär att vara gravid :)
Skriv gärna när du har ÄL nästa gång. Jag gjorde test igår och idag båda error....haha Får läsa på lite bättre. Invänta första mensen till en början!
Blev ditt gravtest negativt? Jag tog ett 2 veckor efter op som visade negativt, vilken lättnad :) och äntligen är första mensen över, hoppas på att den fortsätter vara regelbunden som innan. Jag har köpt ältester som jag ska ta nu så man får lite mer koll på kroppen. Magen är fortfarande lite öm, det var först denna veckan jag kunde knäppa jeansen igen utan att det gjorde ont haha!