Y o L o skrev 2015-11-19 19:38:12 följande:
Haha vi verkar ha lika erfarenheter. Jag känner exakt som du, tänk va gulligt med en tjej till men samtidgt kul att få en son, som kanske blir en liten kopia av sin far! Fast iofs är dottern en kopia av sin pappa som liten så en ev. son kanske blir lik mig :)
Hur tänker du, och ni andra med barn, kring att förklara detta med syskon? Hur förklarar man för en tvååring om ett syskon, sen när magen syns?
Jag tänker exakt som er, fast tvärt om ;) har ju en son redan och önskar även att det här är en pojke, fast jag har känt på mig sen jag plusade att det är en flicka! Vi ska tjuvkika på RUL om det går, med sonen gick det inte då han vägrade ligga still.
Hade också problem med en del foglossning med sonen, sjukskriven 50% från v 21 och sen gravpenning från v 32. Känner redan av foglossningen, kan inte sitta så länge (svanskotan) och igår när jag skulle söva sonen i vagnen ilade det i ljumskarna. Känner även av i ländryggen rätt ofta... Känns jobbigt eftersom jag har sonen på 8 månader som ska bäras överallt.