Inlägg från: Mamacitaa |Visa alla inlägg
  • Mamacitaa

BF juni/juli

lllycka skrev 2015-11-07 20:58:06 följande:

Är det okej att man hoppar in? :)

Är en tjej från Göteborg på 22år, första barnet är i vecka 4+6 bf 7 juli ???? mår prima (nästan alldeles för bra) vilket gör mig dock jätte rädd för missfall...

Grattis :)

Yolo: jag kan få sådär ont i magen att de stramar eftet jag varit stressad /upprörs över nåt
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Mamacitaa

Måste bara säga att du är så klok Yolo med dina kloka ord och råd till andra. Tummen upp för människor som dig :)

• Mamacitaa
    Y o L o skrev 2015-11-08 21:25:59 följande:

Åh tackar. Det måste vara för att jag är så gammal :)

Nej du är bara klok :D

Jag är 29 år och bor i sthlm men flyttar till Norrtälje kommun i mellandagarna :)
  • Mamacitaa
    krumbukt skrev 2015-11-09 15:50:09 följande:

Vaaart i Norrtälje? :D Är typ aldrig någon som bor i Norrtälje haha. Flyttade hit för 3 år sen ungefär, bodde i Hägersten innan. Har inte ångrat mig än! :)

Härligt att du inte ångrat dig :D

Edsbro flyttar vi till ;p vart bor du?
  • Mamacitaa

Är de bara jag som är livrädd för kejsarsnitt?

Var nära på att få akut snitt med första barnet men lyckades slippa de till slut. Men är det fara för barnet o h*n måste ut fort ja då har jag inget val. :)

• Mamacitaa
    DLR skrev 2015-11-09 21:09:29 följande:

Det var samma för mig, Jag hade kämpat länge när en läkare kom in och sa att de tyvärr måste börja fundera på KS. Jag blev livrädd och ändrade taktik helt och lyckades själv tillslut endå.

Vilket jag är tacksam för. Vilken upplevelse. Längtar till BF! <3

Samma här. . Jag tryckte på som bara den i slutet där hehe..aa häftigt och föda :)
    krumbukt skrev 2015-11-10 06:24:12 följande:

Kul! Där har jag faktiskt aldrig varit. Hoppas ni kommer trivas =) Själv bor jag lite söder om, nära Bergshamra!

Bergshamra är fint,vi var Där ut och kolla hus oxå :)
    Tiana skrev 2015-11-10 06:37:41 följande:

Jag med. Ny väntar jag första barnet men gjorde en öppen bukoperstion av andra anledningar och förhoppningsvis aldrig mer!

Hoppas du oxå slipper :)
  • Mamacitaa

Oj va sned bilden blev..min mage vecka 11,är rätt smal annars ;)

Svar på tråden BF juni/juli