• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • Y o L o

Det var jag med :) när läkaren frågade mig första gången under fl så sa jag bara NEJ jag vill fortsätta ett tag till, men tillslut kom läkaren in o sa Nej nu blir det snitt och då var jag så slut så det var en underbar befrielse. Lustigt hur det kan bli!

Enamorada skrev 2015-10-28 14:41:21 följande:

Haha och jag är jätterädd för kejsarsnitt, vad olika det kan vara Jag får hoppas jag får en lika bra förlossning som senast, var bara inne på fl i 45 min innan sonen kom ut. Tre krystvärkar så var han ute. Men tredje gången brukar alltid vara lurig säger de ju

• Mamacitaa
    Enamorada skrev 2015-10-28 14:41:21 följande:

Haha och jag är jätterädd för kejsarsnitt, vad olika det kan vara Jag får hoppas jag får en lika bra förlossning som senast, var bara inne på fl i 45 min innan sonen kom ut. Tre krystvärkar så var han ute. Men tredje gången brukar alltid vara lurig säger de ju

Här.är.en till som är rädd för att få kejsarsnitt. Var nära på att få akut snitt med fösta men lyckades använda mina sista krafter.

Hoppas på att få föda vaginalt även denna gång så det är vårat sista barn och jag tycker det är häftigt att föra barn ( ja låter nog lite tokigt nu) ;)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • capy

Hej hej!

Hoppar gärna in här. Plussade i förrgår och har bf 8:e juli. Andra försöket på andra barnet, har en dotter född juli -12.

Mår illa och har ont i brösten samt en del molvärk. Mycket känsligare mot lukter också. Ska bli kul att följas åt!

• Snorkfraken91
    capy skrev 2015-10-28 16:27:02 följande:

Hej hej!

Hoppar gärna in här. Plussade i förrgår och har bf 8:e juli. Andra försöket på andra barnet, har en dotter född juli -12.

Mår illa och har ont i brösten samt en del molvärk. Mycket känsligare mot lukter också. Ska bli kul att följas åt!

Hej! Gratits och välkommen! :) Skriv gärna in dig i BF-listan!
  • Snorkfraken91

Idag har jag haft en riktig orolig dag. Har tänkt att brösten inte är lika ömma och att jag inte är lika brutalt illamående. Försöker acceptera att det kommer och går, men oron tar över ibland! Med missfallet i bagaget är varje liten grej en varningssignal för mig. Bläää, det är så jobbigt.Vill att allt ska gå bra och vill kunna spola fram tiden några veckor!

Jag kommer resa på en weekend med några vänner imorgon så blir bra att fokusera på annat! :) Ni får gärna välkomna de nya som kommer till tråden och be dem skriva in sig på BF-listan. Jag kommer nog inte vara inne här under resan. 

• ollieday

Hej!! Jag har bf 4 juli. Mitt andra barn, men det är 16 år sen sist. Min förlossning med dottern var ingen trevlig upplevelse så jag har sagt aldrig mer i 15 års tid. Men nu vill jag inget hellre än att detta går vägen. Brösten ömmar och går på toa hela tiden, men inget illamående. Trevligt att följa er alla!!

• capy

BF lista 

Mamacitaa - 2 juni,29 år,Sthlm, fjärde barnet

MissIrene - 6 juni - 25 år, Norrbotten, första barnet

Nilsonee - 20 juni - 23år, Bollnäs, andra barnet

Jennefer - 23 juni

Tesseresan - 26 juni - 25 år, Eskilstuna, andra barnet

Ajvar - 29 juni

MrsToledo - 29 juni

Odie - 30 juni - 27 år, Örebro, första barnet

Snorkfroken91 - 1 juli - 24 år, Norrbotten, första barnet

YoLo - 1 juli

Tilliiz - 2 juli

Nostalgity - 2 Juli - 26 år, Eskilstuna, tredje barnet

Luttiis - 3 juli - 26 år, Stockholm, första barnet

Emsanyeah - 3 Juli - 23 år, Norrbotten, andra barnet

Frida ahl - 4 juli - 29 år, Uppsala, andra barnet

Donna85 - 4 juli

Sasaj - 5 juli

Lova123 - 5 juli - 27 år, Skåne, första barnet

Piikachuu - 6 juli - 29 år, Skåne, första barnet

Enamorda - 6 juli - 31 år, Örebro, tredje barnet

Cadencee - 7 juli - 23 år, Jönköping, andra barnet

Capy - 8 juli - 33 år, Östergötland, andra barnet

Krumbukt - 9 juli - 29 år, Norrtälje, andra barnet

• Luttiis
    Snorkfraken91 skrev 2015-10-28 16:41:51 följande:

Idag har jag haft en riktig orolig dag. Har tänkt att brösten inte är lika ömma och att jag inte är lika brutalt illamående. Försöker acceptera att det kommer och går, men oron tar över ibland! Med missfallet i bagaget är varje liten grej en varningssignal för mig. Bläää, det är så jobbigt.Vill att allt ska gå bra och vill kunna spola fram tiden några veckor!

Jag kommer resa på en weekend med några vänner imorgon så blir bra att fokusera på annat! :) Ni får gärna välkomna de nya som kommer till tråden och be dem skriva in sig på BF-listan. Jag kommer nog inte vara inne här under resan. 

Åh hatar det! Jag har inte känt av min mensvärk som tidigare heller men försöker verkligen fokusera på att det är från dag till dag! Är dock sjukt öm i brösten haha!

Hoppas verkligen allt går bra för oss alla! Vill också spola fram tiden, ringde mvc idag och har inskrivning 27e nov, en evighet tills dess med andra ord!
Svar på tråden BF juni/juli