Inlägg från: Niyoh81 |Visa alla inlägg
  • Niyoh81

BF juni/juli

Hej. Hoppas ja får bra med här. :) enligt sista ul så har vi BF den 2 juli men jag har en känsla att ja kommer få redan i juni.

Detta är mitt 4:e barn men1:a med min man.

Är i v.14+5 nu å både jag och min man har känt bebisens buffar :)

Nån som bor i Sundsvall? Flyttar om en mån dit.

• Niyoh81
    Enamorada skrev 2016-01-08 19:31:15 följande:

Vi ska inte ta reda på kön denna gång. Vi gjorde det båda gångerna innan och det vore häftigt att få uppleva att inte veta också. Jag kommer nog dock vara sjukt nyfiken när vi väl är på RUL så om inte maken vore med skulle jag nog fråga haha, men nu kommer han att hindra mig Jag får lite känslan av att vi väntar en tjej men samtidigt säger ju statistiken kille (har två pojkar) så vi får väl se Vikitgast det kommer ut ett välmående barn!

Välkommen niyoh81! Åh har ni redan känt buffar och utifrån dessutom, wow! Jag ligger varje kväll och försöker känna efter haha men tror inte jag känt nåt än. Längtar så!

Idag var min första arbetsdag sen före jul så nubbar jag berättat för alla arbeskamrater, det var kul Och sö skönt att inte behöva försöka dölja magen. Vilket ändå inte skulle gått längre hehe.

Jag har gått upp ca 3,5 kg. Det sista kilot över natten till idag typ... Men har ju blivit lite extra gott i jul också så en del är säkert pga det... Jag äter ju lite annat än vanligt, är i vanliga fall ganska sparsam med kolhydrater, eller väljer bra kolhydrater iaf men nu äter jag en hel del! Försöker hålla igång träningen, ca 3 ggr per vecka. Har gått upp över 20 kg mina tidigare graviditeter och hoppas på lite mindre den här gången...

Trevlig helg!

Tack så mycket :)

Ja men de har inte varit jätte starka..längtar tills man känner tydligt och ser tydligt.

Fick idag tid för inskrivning och rul den 8 feb. Då ska vi se om vi kan ta reda på könet. Har 3 små prinsar sen tidigare så de hade varit kul med en liten sessa denna gång. Men ställer in mig på kille ändå :)

Sj har ja gått ner 1 kg sen ja var på hälsosamtal.

1:a 5 kg plus

2:a 10 kg plus

3:e 3 kg minus..född i v.31+6 plus att ja blev laktosintolerant. Allt ja åt åkte rakt igenom min.

Mina magar :)

• Niyoh81
    manoira skrev 2016-01-12 22:50:04 följande:

Men ash, missade bilden. Jäkla telefon :p

Vilken fin mage :) gång in i v.17 på söndag :)
  • Niyoh81

O

manoira skrev 2016-01-13 17:40:15 följande:

Men vad förvirrad jag är. Är ju i vecka 15 nu och går in i vecka 16 på fredag :P Ligger en vecka före i huvudet haha

Niyo81: Tack!

Haha så kan de vara. :)

Är de bara jag som har huvudvärk dagligen? Så jobbigt,
  • Niyoh81

Har än inte gått upp nå fastän ja gått halva tiden. Men har ju 20 v. kvar :)
  • Niyoh81
    Cadencee skrev 2016-02-14 08:23:08 följande:

I vecka 18 hade jag gått upp 7 kg, vill väga mig varje vecka för de e kul MEN sambon har packat ner vågen då vi flyttar om 1,5 vecka. Fick typ panik XD

Vilken vecka är du i nu? Haha ok. Flytta till sundsvall för en vecka sen å e glad att man flytta nu å inte i dlutet av grav. Var nog tungt :)
Svar på tråden BF juni/juli