Inlägg från: SaraIdun |Visa alla inlägg
  • SaraIdun

BF juni/juli

Hej! Jag är 25 år och väntar första barnet :) Är nog i v 6 eller 7, har NaturalCycles som säger v 6. Så det blir nog BF i juli. Är någon här från Göteborg?

• SaraIdun
    sasaj skrev 2015-11-08 18:09:36 följande:

Grattis! Här har du en från Göteborg :)

vad kul! Väntar du ditt första barn? :)
  • SaraIdun
    sasaj skrev 2015-11-08 20:41:21 följande:
    Ja jag väntar mitt första. Känns spännande och oroligt. Men min Mvc har hjälp mig massa så jag känner mig lugnare igen. Har också börjat må väldigt illa på morgonen så det hjälper.

Hur mår du än ?
    Tråkigt att må illa men kanske "skönt" att få en bekräftelse på att man är med barn :)

Jag mår helt okej förutom tröttheten och molande mensvärk. Men igår fick jag bruna flytningar så blev lite nojig, har dock läst att det är rätt vanligt. Har fortfarande ömma bröst så jag får ta det som ett gott tecken.

Jag hade också velat bli tröstad av MVC, ska dit nästa vecka på första kontroll. Har du redan varit där? 
  • SaraIdun
    sasaj skrev 2015-11-09 12:02:45 följande:
    Jo väldigt skönt att ha nåt men just nu känns det som vad jag än gör mår jag illa haha.

Jo jag har också hört att det är vanligt. Så nog ingen fara alls.

Jo jag har varit där redan behövde kolla så allt såg ok ut och att jag hade bra järnvärden.

Hade ett ma i september och när dom startade det så tappade jag för mycket blod så ja min järnvärden har tagit tid att få upp.

Vart ska du går någonstans?
    Okej, vad bra att det såg bra ut :) Jag ska gå till MVC:n i Partille. 
Svar på tråden BF juni/juli