BF juni/juli
Glader02: Håller med dig, man undrar om det är verkligt. Jag har lite ömma bröstvårtor och molvärk i magen till och från men inget illamående. Är i vecka 7 (6+2).
Är det nån mer som har molvärk?
Glader02: Håller med dig, man undrar om det är verkligt. Jag har lite ömma bröstvårtor och molvärk i magen till och från men inget illamående. Är i vecka 7 (6+2).
Är det nån mer som har molvärk?
Träffade en väninna precis som berättade att hon var gravid i precis samma vecka som mig, 7. Rolig nyhet!! Ville berätta jag med, men tycker det är för tidigt ännu. Har bara sagt till närmsta familjen. Väntar till efter v.12 innan det blir "offentligt".
Hur tänker ni kring det?
Ungefär vad kostar ett privat ultraljud kring v. 12? Någon som vet? :)
Vi vill också veta kön. Har ni andra redan nån känsla vad ni tror ?
Jag tror alla får de tankarna ibland. Men jag utgår från att allt är bra :) så länge jag inte får en störtblödning eller liknande lever jag i tron att allt är som det ska.
En vecka kvar till Vul för mig, längtar!! Om allt ser bra ut så ska jag boka in mig till mvc:)
Hoppar in här, plussade i dag och står beräknad till 11 juli. Enligt min gyn skall jag nu börja med 10 mg prednisolon samt fragminsprutor för att förhindra missfall... Är bokad på ul hos han den 7/12