BF juni/juli
Hej hej jag hoppar in här. Testade positivt för några dagar sen och enligt beräkningarna bör jag va i v.6.
Har en son på snart 10 år, känns som evigheter sen jag va gravid.
Hej hej jag hoppar in här. Testade positivt för några dagar sen och enligt beräkningarna bör jag va i v.6.
Har en son på snart 10 år, känns som evigheter sen jag va gravid.
Huvudvärk har jag oxå, haft i över en vecka men idag vaknade jag utan och känner mig som en ny människa.
Ömma bröst kom som ett brev på posten.
Jag vill gärna inte berätta för jobbet än då det är tidigt men blir så trött och svullen om magen både på dagen och kvällen så tror inte att det går att gömma undan så länge till.
här är en till som vill ha KS, blev det förra gången dock akut KS pga av att jag hade gått 2 veckor över tiden och att dom tre olika igångsättnings försöken inte lyckades så hade jag inga krafter kvar men denna gången vill jag vara lite mer förberedd och ha mer koll vad som ska hända.
Förra gången hade jag varit vaken i 2 dygn och läkaren kom och sa att om en timme ska du snittas och nästa sekund va jag på op.
Har bara fragment av vad som hände det första dygnet i sonens liv då jag var helt slut och med sov, denna gång blir det annorlunda .
hej igen var i fredags på gravid introduktionen, det var trevlig men inte nåt nytt sen jag va gravid sist.
Tänkte höra om det är flera som har frossa på kvällen?
I börja trodde jag att jag höll på att bli sjuk men inte då, har kollat tempen och den ligger normalt.
Har införskaffat en värme kudde som jag har i sängen för att in frysa så mycket.
Jag minns inte att jag hade frossa i förra grav.
morgonillamåendet är som förra grav.
Nu väntar jag bara på att tiden ska gå har inskrivning 11 dec.
Idag va jag och köpte mammabyxor på hm då jag inte kan knäppa mina vanliga längre. Så skönt att inte ha nåt som spänner i magen. Ska på inskrivning nästa fredag ska bli kul, mannen undrar när vi ska berätta för släkt och vänner om att familjen ska utökas, jag sa att jag vill vänta tills efter v 12. Vi har redan berättat för sonen som är 10 år att han ska bli storebror nåt han ser fram emot????.
hej nu har jag varit på inskrivning och blev erbjuden att göra kub ul den 23 dec. tackade ja.
kul att det blir en dag innan julafton då kan man berätta för släkten när man sett att det är en lite bebbe där inne, kände samma sak förra gången var osäker på att jag var gravid trotts alla symptom och positiva test:D
hade illamående på morgonen i 2 v förra grav men nu verkar det hålla i sig längre är dock glad över att det bara är på morgonen.