• Greifing

Se hit om du blödde under din grav.

Råkade ut för samma igår. V 12 är jag i. Började tokblöda. Åkte in och fick se mini som lever. Där såg hon också en blodansamling. Kunde blöda upp till 2 v. Vart den kommer ifrån kunde hon inte svara på. En kall människa fick jag träffa..

Jag väntar på samtal från spmödravården. Dom får kolla moderkakan. Ovissheten gör en galen. Hur går det för dig ts?

• Greifing

Jag har fått tillsägelse om att inte ha sex eller bada. Tack för solskenshistorien! Det behövs när man är nästan helt utan hopp.. Det enda som är bra att mini lever därinne än så länge.

Blöder fortfarande :(

• Greifing

Jag har kommit till v 14. Inga blödningar nu senaste dagarna. Peppar peppar. Har inte haft färsk blödning på över 1 v. Däremot brunt kan komma men inga större mängder.

Mini lever än. Lyssnar varje dag med angelsound. Ska på ultraljud på måndag. Hoppas på bra svar då. Inge mer tråkigheter behövs!

Håller tummarna för er andra.. Det bara måste gå bra!

• Greifing

Jag köpte min av en kompis men du kan säkert hitta på tradera för en bra peng annars kan du googla "Angelsound" så kommer det upp!

Lätt det bästa jag har just nu i mitt hushåll. Lugnar mig när det behövs.

Zoey83 skrev 2015-11-20 22:57:25 följande:

[quote=76025330][quote-nick]Greifing skrev 2015-11-20 10:17:06 följande:[/quote-nick]Jag har kommit till v 14. Inga blödningar nu senaste dagarna. Peppar peppar. Har inte haft färsk blödning på över 1 v. Däremot brunt kan komma men inga större mängder.

Mini lever än. Lyssnar varje dag med angelsound. Ska på ultraljud på måndag. Hoppas på bra svar då. Inge mer tråkigheter behövs!

Håller tummarna för er andra.. Det bara måste gå bra!

[/

Åh, jag hade tänkt köpa en sån faktiskt!

Den bm som jag har nu lyssnar inte alls förrän i v.20 (!)

Barnmorskan som jag hade när jag väntade dottern&sonen hon lyssnade redan i v.13 på mig då jag bad henne och var lite orolig.

Men denna bm säger prompt nej.

Vart köpte du din ifrån??

Svar på tråden Se hit om du blödde under din grav.