Inlägg från: elmadumle |Visa alla inlägg
  • elmadumle

Blev ingen dotter

Det är ett barn, en liten oskyldig pojke som du ger skulden för att du har ont och inte kan bära eran dotter pga ont. Du visste väl redan innan graviditeten att man kan ont i ryggen? ge inte ett oskyldigt barn skulden för det. Om du väntat en flicka till och din man hatat det lika mycket som du hatar pojken, hade du tyckt det var ok? tror inte det.

• elmadumle
    NKmamma skrev 2015-10-24 18:13:23 följande:

Du borde göra abort, för din son ska inte behöva leva ett liv med vetskapen om att han inte är önskvärd. Det skriver jag baserat på hur du uttrycker dig. Skona honom och gör PGD nästa gång. Går att göra utomlands.

Så pappan ska förlora sitt ofödda barn för att mamman fått en knäpp? inte ok.
  • elmadumle
    NKmamma skrev 2015-10-25 00:59:27 följande:
    Styrkan i TS gör att jag nästan vet att avskyn hon antagligen kommer att känna för sin son kommer att påverka sonen mer än kärleken från sin pappa. Är det något du skulle önska ett barn? Det kan jag inte tänka mig.
    Jag kan ju då skriva rakt ut vad jag tycker om sådana människor: Jag avskyr sådana som värderar könet mer än individen. Och den här blivande mamman är helt klart störd och behöver MYCKET hjälp.
    Då hoppas jag att pappan tar båda barnen och kräver att mamman söker hjälp omedelbart. Att en pappa ska förlora sitt barn för att mamman anser det vara fel kön är inte ok alls. 
Svar på tråden Blev ingen dotter