• vvendetta

Vart kan jag hitta denna hårband (kille)

Hej!

Är en kille som håller på att spara långt hår och nu börjar jag snart få så långt att det börjar bli dags för hårband.

Har letat överallt i butiker och på nätet. Men vart hittar jag hårbandet som på bilden ? Nån tjej/kille som har koll? :)

• Svar på tråden Vart kan jag hitta denna hårband (kille)
  • leonie

Kollat Glitter, ur&penn h&m,

• Harmagedon

De där var väldigt poppis när jag gick på högstadiet för mer än 20 år sedan... De drar ihop sig när de inte är i håret så det ser ut som en rad gem ungefär. Då fanns de på alla tingeltangel ställen så jag kan bara tipsa om samma som ovan och marknader.

• vvendetta

Får väl fortsätta jakten, man har ju inte haft långt hår tidigare.

Det kan kännas lite 90-tal kanske men han på bilden har fått till det rätt snyggt med en tofs baktill som inte syns. 

Man får passa på att testa lite nya saker medan man är i unga 20 årsåldern ;)

• vvendetta
    leonie skrev 2015-10-23 16:35:24 följande:

Kollat Glitter, ur&penn h&m,

Har vart inne på H&M men där fanns inget. Men Glitter och Ur&Penn har jag faktiskt inte tänkt på. 
  • Dr Nail

Det var Beckham som fick igång trenden, nånstans i början av 2000-talet.

• glutten
    Dr Nail skrev 2015-10-23 17:17:23 följande:

Det var Beckham som fick igång trenden, nånstans i början av 2000-talet.

För män, menar du?

TS: som sagts ovan - kolla tex Glitter!
  • Dr Nail
    glutten skrev 2015-10-23 17:25:20 följande:
    För män, menar du?
    Yup. Det var ungefär då det började snackas om allt det där med metrosexualitet, och Beckam ofta togs upp som en av frontfigurerna :)
  • Luna Emissary

Sådan hade jag i början av nittiotalet. Den är relativt liten ca tio cm i diametern och är rund ziczac. Finns på Ica maxi

Svar på tråden Vart kan jag hitta denna hårband (kille)