• Jag är bara jag

Väntar på IVF behandling

Det fysiska var inga problem,värre med att ruva, man känner efter och undrar hur det gått.

• Jag är bara jag

Gjorde 7 behandlingar, 5 ÄP och endast 2 ET -08-10. Övergick till ED -13 och är nu gravid efter den 6:e!  Glad  Provat alla metoder och alla mediciner och tatt säkert tusen sprutor. Är man osäker på dom så låt mannen ta-så gör vi och det funkar jättebra.

• Jag är bara jag
    celavie1 skrev 2015-10-25 08:12:41 följande:
    Vilken resa du gjort. Jag är så imponerad över att du orkat kämpa på. Jag är ju bara i början av detta och känner först och främst stress över att jag fyller 40 nästa år så då får vi fortsätta försöka privat om det inte tar sig innan dess. Är så frustrerad över att vi inte tog tag i problematiken tidigare.....
    Jag är 47 snart så du är relativt ung ändå. Glad Alltid gått privat. Men får vi nu barn så kommer det vara värt alltihopa.
  • Jag är bara jag
    celavie1 skrev 2015-10-26 19:08:50 följande:
    Känns skönt och höra att det kanske finns hopp för oss Glad
    Kan tycker precis som du att det är värt alla vedermödor om vi tillslut får uppleva vår högsta dröm. Vad gör du för att orka med allt detta? Jag förstår att det måste ha varit en pärs och gått igenom alla dina behandlingar. Man måste ju försöka tänka på annat istället och försöka leva
    Det finns alltid hopp! Solig  Det som fått mig att orka är ett vi gett oss den på att få barn. Ge upp finns inte på kartan helt enkelt. Det har varit skittufft och vi är inte i mål, men det ser lovande ut. Glad 
Svar på tråden Väntar på IVF behandling