• Mella79

Menopur

Jag ska testa menopur för första gången och det hör blir mitt sista försök på rmc ! Jag har inte heller många ägg men alla de går ut blir befruktade men sen händer det inget efter andra dygnet! Antingen dålig kvalité på ägg el spwrmier ! Hoppas på menopur !

• Mella79

Nej har tagit gonalf tidigare ! Ska ta synarela i 2 veckor sen blodprov och kanske då börja med sprutorna!

saspet skrev 2015-10-22 22:33:53 följande:

Ok Mella79, har du testat menopur förut eller något annat? När börjar du ta sprutorna?

• Mella79

Jag ska in den 5 för att ta prov och på sprutträning! Vet inte när jag får börja ! Är sååååååå nervös!! Har

• Mella79

Oj det var mycke ! Hur många ägg har du lyckas få ut vid tidigare försök?

• Mella79

Går långsamt ! Är helt knäckt livrädd för hur det ska gå! Hur mår du ? Jag ska på ul på torsdag !

• Mella79

Likadant för mig ! Men jag kan också bli riktigt trött helt plötsligt !

saspet skrev 2015-11-10 11:16:01 följande:

Jag känner samma sak som du. Är orolig att det inte ska fungera.. Jag pendlar mellan hopp och nedstämdhet. Jag ska på vul imorgon. Är riktigt nervös.

Känner du av något av sprutorna? Jag känner bara av precis när jag tagit dom och en stund efter, då svider det typ och det känns att man har sprutat in något. Men om dagarna känner jag ingenting. 

• Mella79

Jag förstår du frustration ! Vad är alternativen annars äggdonation. ?

Jag får min dom imorgon !

saspet skrev 2015-11-11 09:46:51 följande:

Nu har jag varit på vul.. Fick egentligen inte veta så mycket mer än att hon sa "här har det inte hänt mycket", och att hon kunde se en på varje sida. Jag fick inte veta något om storleken eller om de tror att det kan mogna fler. Någon som vet om det kan mogna fler till det andra vul?

Ska fortsätta spruta till på måndag nu.

Allt känns så hopplöst. Jag kör högsta dosen och ändå reagerar inte kroppen. Jag vet inte vad man ska göra..

Svar på tråden Menopur