Inlägg från: Anonym (Rolig ts) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rolig ts)

Jag vill inte längre bo i vidriga Sverige

Är det ingen mer än jag som reagerar på att ts vill fly till Frankrike för att leva i ett vitt samhälle? Har du ens varit i Frankrike? På grund av deras kolonier har Frankrike länge länge varit ett mycket mer blandat samhälle än Sverige. Vitt är det absolut inte. Inte Storbritannien heller av samma anledning.

Dessutom om du jobbar som make-up artist kommer du nog att mötas av ytliga människor i vilket land du än lever. Är det redan fredag?

• Anonym (Rolig ts)
    Anonym (Eeh...) skrev 2015-10-22 22:15:58 följande:

Och så ser det inte ut överallt i Sverige. Det är allmänt känt att skolmaten är sämre än den som ges i fängelser, tex. Det är långt ifrån acceptabelt vare sig det sker på 1 eller alla skolor runt om i landet. Hur det ser ut i övriga världen ska man inte ens behöva fundera på, antingen erbjuder man mat eller så gör man det inte. I Sverige har vi skollunch och man ska kunna räkna med att den är bra.

Tror man ska akta sig för att tro på sånt som är allmänt känt. Här i stan hämtar kriminalvården mat från ett äldreboende. Skulle gissa att det är samma standard som skolan.
Svar på tråden Jag vill inte längre bo i vidriga Sverige