En liten uppdatering :) Efter fem år och nästan åtta månader fick äntligen se hur ett pliss ser ut på stickan! Kan inte riktigt tro att det är sant, känns väldigt konstigt men också helt underbart. Nu hoppas vi bara att lilla knytet vill stanna kvar ända vägen fram.
På tal om symptom så kan jag nu lägga till några till som jag trodde var något annat innan. Var så säker på att jag hade fått magkatarr men nu börjar jag fundera på om det inte är graviditeten då jag vid vissa tillfällen mått lite små illa till och från men också extra känslig mot dofter. Härom veckan blev jag också så jäkla förbannad och irriterad över en småsak på jobbet, det var precis som att vända på en hand, vilket jag i vanliga fall hade struntat i fullständigt, tänkte att det var tidig pms :) Trött som satan har jag också varit men med tanke på allt som sker på jobbet, hemma, inseminationerna, valpen och att jag lite smått var på väg tillbaka in i väggen så har tröttheten nästan blivit som en vardag. Det sista är också att jag de senaste två veckorna varje dag har vaknat ca en timme tidigare än när jag behövt gå upp, inte undra på att man heller har varit trött. I torsdags började även brösten kännas lite annorlunda :)
Ringde i alla fall till Sahlgrenska i torsdagsför att berätta och har nu fått det första ultraljudetinbokat :) Spännande!!!