• turkos77

Planera barn som ensamstående i Malmö/Lund

Hej.

Jag planerar att göra mitt första försök om cirka en månad. Bor utanför Malmö. Har tänkt på detta sen min son föddes och bestämde mig i somras för att nu var det dags. Är väldigt nervös. :)

• turkos77

Det känns väldigt viktigt att ge min son ett syskon. Plus att jag självklart vill ha fler barn själv. Innan min son visste jag ju inte hur fantastiskt det är med barn. Önskar att jag börjat tidigare. :) om något händermig eller när jag går bort så vill jag inte att han ska vara ensam. Är helt själv med honomi dagsläget och trivs med det.
    Jag tänkte börja med att beställa hem från klinik tror jag. Göra det några ggr innan jag åker till Danmark. Känns smidigare och lättare.

• turkos77

Japp. Kommer i en tank. Fryst. Håller sig fryst i ett antal dagar. Sen får man ju fixa det själv med sprutor. Spermian kommer från samma företag som klinikerna använder. Du väljer själv från vem. Har profiler att titta på
    Jag prövar så här först då jag tror det kommer ta tid för mig att bli gravid. Det är billigare o framförallt smidigare att inte behöva stressa till danmark när ägglossning sker.

• turkos77

Då har jag lagt min första beställning av spermia. Den 20 är det dags för första försöket. Känns nervöst. Det tog över ett år att bli gravid med sonen på vanligt vis så har egentligen ingen större förhoppning. Men skönt att ha börjat.

Svar på tråden Planera barn som ensamstående i Malmö/Lund