Världsmedborgare skrev 2015-10-19 16:03:28 följande:
Aftonbladet? Vad har dom med det jag länkade till att göra?
Vi riktiga svenskar, vi Sverige-vänner tycker det är jättebra att SÄPO och Polisen nu hårdbevakar nätsidor som t.ex FL och Di, sidor som i god SD anda vill ses som "helt vanliga sidor" men som i själv verket är fyllda med rasister och rasistiska uttalanden.
Jag är helt säker på att dom kan få god hjälp med att ringa in den värsta avarten högerextremister, bara genom att kartlägga vissa deltagare på dessa två sidor., vilket dom givetvis även gör, det är ju det deras jobb går ut på.
Ingen aning, har inte öppnat den men den förra länken gick till slasken så jag tar det säkra före det osäkra och lämnar den orörd.
Är man rasist för att man vill ha stopp på invandringen menar du?
Är man rasist för att man vill ha kvar välfärden som våra föräldrar/förfäder byggde upp?
Är man rasist för att man inte vill ha moskéer i sin närhet?
Och till sist, hur kan man vara rasist om det inte skulle finnas raser inom mänskligheten?
Riktig svensk säger du samtidigt som du hjälper till att stjälpa landet... det är ledsamt.
Tragikomiskt att du och dina gelikar använder ordet Sverigevänner.
Jag var på ett fantastiskt tal i Almedalen i somras där en riktig Sverigevän talade under många applåder till de riktiga Sverigevänner som samlats. Det var en otrolig upplevelse!